اخبار
کد خبر : 2462 ۱۳۹۵/۰۳/۱۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف سواري پرايد با بيش از 52 ميليون ريال خلافي

رئيس پليس راه استان از توقيف سواري پرايد، با 52 ميليون و 600 هزار ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ "عباس فرماني" در تشريح اين خبر گفت: مأموران پاسگاه پليس راه "اروميه - خوي" روز گذشته حين کنترل خودروهاي عبوري، يک دستگاه سواري پرايد را جهت بازرسي، متوقف کردند.

وي افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که داراي مبلغ 52 ميليون و 600 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است و بنابراين خودرو به منظور پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

بي احتياطي راننده 2 کشته و 2 مجروح بر جاي گذاشت

برخورد سواري پرايد و هايلوکس در محور "نقده - پيرانشهر" دو کشته و دو مصدوم برجاي گذاشت .

سرهنگ "عباس فرماني" اظهار داشت: شب گذشته ماموران پاسگاه پليس راه شهرستان پيرانشهر، از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور "نقده - پيرانشهر" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين دو دستگاه خودروي پرايد و هايلوكس رخ داده است و در اين حادثه، راننده و سرنشين پرايد در دم فوت و دو نفر از سرنشينان هايلوكس نيزبه دليل شدت جراحات وارده به کمک عوامل امدادي جهت مداوا به بيمارستان امام خميني نقده منتقل شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توانايي كنترل وسيله نقليه از سوي راننده پرايد اعلام کردند.

کشف بیش از 4 تن پروفیل آلومینیوم خارجی قاچاق در ایواوغلی خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ اسفندیار احمدی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی، مقدار 4 تن و 900 کیلوگرم پروفیل آلومینیوم خارجی قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین ماموریت نیروی انتظامی در سال 95 به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی بسیار کارگشا است.

سارق حرفه‌ای با 23 فقره سرقت در ارومیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با 23 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین صمدپور اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی کردند که پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت در سطح شهرستان دستگیر کردند.

صمدپور با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به 23 فقره سرقت محتویات خودرو در ارومیه اعتراف کرد و گفت: وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا