اخبار
کد خبر : 2444 ۱۳۹۵/۰۳/۱۵   

ایجاد بی‌نظمی در جریان سخنرانی ها درست نیست

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ایجاد بی‌نظمی از طرف هر جناحی که باشد در جریان سخنرانی ها درست نیست.

به گزارش نای قلم، محمدقسیم عثمانی در گفت و گویی اظهار کرد: ایجاد اختلال در سخنرانی افراد هرچند بابت طبع ما نباشد به خصوص در مکان مقدسی مثل مرقد مطهر امام راحل(ره) درست نیست.

وی با انتقاد از ایجاد اختلال مجدد هنگام سخنرانی سیدحسن خمینی در مراسم ارتحال امام راحل(ره) که روز گذشته در مرقد مطهر ایشان برگزار شد، گفت: این بی‌نظمی‌ها عمدتا از طرف نیروهای افراطی بوده و قطعا به هیچ وجه به نفع کشور نیست.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیدحسن خمینی از نیروهای نظام است، در ادامه تصریح کرد: انتظار این است که این حرکت جریانات مختلف که معمولا هم خودجوش نبوده و سازمان‌دهی شده است دست از این رفتار بردارند که با آن به نتیجه مطلوب خود دست پیدا نمی کنند.

وی گفت: اولا سیدحسن خمینی از نیروهای نظام است و سخن او سخن ضد نظام نیست در ثانی اگر احیانا صحبت های کسی باب طبع ما نباشد راه آن برهم زدن جلسه نیست.

عثمانی در ادامه با تأکید بر اینکه مستمعین حاضر در هر جلسه ای باید به سخنان سخنران گوش بدهند، اذعان داشت: به خصوص اینکه سخنرانی سیدحسن خمینی در مکان مقدسی که مرقد امام راحل(ره) است صورت می گرفت که باید ظرفیت ها در آن بالا باشد چون ظرفیت امام(ره) بالا بوده و شخصیتی بود که باید تمامی اندیشه ها برگرفته از اندیشه ایشان باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه برهم زدن جلسات امری دمده است لازم است از طرف جریان های چپ و راست افراطی نیز برچیده شود تا دیگر شاهد چنین حرکاتی نباشیم که باعث ایجاد خلل در وحدت عمومی شود.

به گزارش خانه ملت، عده ای که روز گذشته در جریان برگزاری مراسم ارتحال امام راحل(ره)، در اطراف مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی و رو به تریبون مستقر شده بودند اقدام به ایجاد اختلال در سخنرانی سیدحسن خمینی کردند که علاوه بر ایجاد سروصدا با تکان دادن چفیه هایی در هوا باعث ایجاد بی‌نظمی و هیاهو نیز شدند.

پایان پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا