Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2442 ۱۳۹۵/۰۳/۱۴   

معیار انقلابی بودن حرکت به سوی آرمان های انقلاب است

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: معیار انقلابی بودن برای هر ایرانی ظلم ستیزی، پایبندی به اعتقادات اسلام ناب محمدی(ص)، و دفاع از حق مظلوم است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: استقامت در برابر مشکلات، حرکت به سوی آرمان های انقلاب، پایبندی سیاسی، فرهنگی و امنیتی کشور و تقوی سیاسی و عبادی از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز 14 خرداد و سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب افزود: بنا به سخنرانی و فرمایش امروز مقام معظم رهبری، حضرت امام راحل بنده مومن و انقلابی تمام عیار در جهان کنونی اسلام بودند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه هدف بنیانگذار انقلاب اسلامی از تشکیل حکومت اسلامی نجات امت اسلام و نجات همه مستضعفان عالم بود، اضافه کرد: نیاز امروز جامعه نیز زنده نگهداشتن خط و مسیر امام راحل و گام برداشتن در آن مسیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تبلیغ علیه حضور زائران ایرانی در مناسک حج در شبکه های اجتماعی یک کار کفر و ضدتعالیم اسلام است، زیارت خانه خدا و انجام مناسک حج بنا به دستور الهی را بر هر مسلمانی که توانایی مالی واجب دانست.

امام جمعه ارومیه همچنین جلوگیری از اعزام زائران ایرانی و انجام مناسک حج توسط دولت عربستان را از توطئه های جدید دشمن اعلام و اضافه کرد: این امر ایستادگی در برابر دستورات الهی است و کفر محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دولتمردان و مسئولان کشور عربستان باید بدانند که مکه خانه امن خداست و به تمامی مسلمانان جهان تعلق دارد و آنها حق جلوگیری از حضور زائران ایرانی در مناسک حج را ندارند و باید بدانند که به زودی به عذاب الهی دچار می شوند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ادامه داد: رمضان ماه فضیلت های اخلاقی است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان از برترین و عالی ترین ماه های نزد خداوند متعال است، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از کارفرمایان و صاحبان مشاغل درخواست می کنیم که در این ماه پرفیض و برکت، کار را برای کارگران و زیردستان خود آسان بگیرند تا آنها بتوانند به راحتی روزه گرفته و از فیوضات ماه میهمانی خدا بهره ببرند.

امام جمعه ارومیه برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن و حضور پرشور مردم در مساجد و تکایا در ماه مبارک رمضان را توصیه کرد و گفت: ایجاد همدلی، اتحاد و انسجام مردم با حضور در اماکن مذهبی به دست می آید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا