اخبار
کد خبر : 2435 ۱۳۹۵/۰۳/۱۲   

احداث 100 مرکز ارائه خدمات سلامت در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: احداث 100 مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی و مرکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت استیجاری و یا با قدمت بالای 25 سال در دستور کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت .

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفت و گوی خبری ضمن تقدیر از سفر پرخیر و برکت دولت تدبیر و امید و با ثمربخش خواندن حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان اظهار کرد: یکی از مهمترین نتایج این سفر  و در راستای تداوم اجرای طرح تحول نظام سلامت و پس از اجرای موفقیت آمیز پروژه احداث و تجهیز 180 خانه بهداشت در آذربایجان غربی، احداث یا خرید 100 مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، مراکز سلامت جامعه و پایگاه های سلامت استیجاری و یا با قدمت بالای 25 سال در سال 1395 در دستور کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرارگرفت .

 وی افزود: محل اعتبارات این پروژه از منابع ملی و استانی خواهد بود و اعتباری حدود یک هزار میلیارد ریال برای این پروژه عظیم پیش بینی می شود .

آقازاده با بیان اینکه نوسازی فضاهای فیزیکی ارائه خدمات سلامت اعم از بهداشت و درمان در ارائه با کیفیت خدمات نیز موثر خواهد بود، اضافه کرد:همکاران عرصه سلامت شایسته انجام خدمت در بهترین فضای فیزیکی و با بهترین امکانات و مردم استان نیز شایسته دریافت خدمت در بهترین مکان و با بهترین امکانات هستند.

شایان ذکر است در سفر هیئت دولت به استان آذربایجان غربی 180 باب خانه بهداشت، اجرای برنامه تامین مراقبت های اولیه بهداشتی و خدمات نوین سلامت در حاشیه شهرها و سایر مناطق شهری استان مورد بهره برداری قرار گرفت و طرح تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سامانه یکپارچه بهداشت ( سیب ) آغاز شد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا