اخبار
کد خبر : 2428 ۱۳۹۵/۰۳/۱۲   

قدردانی امام جمعه ارومیه و استاندار از استقبال مردم از رئیس جمهوری

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی مشترک از استقبال پرشور مردم استان از سفر استانی هیئت دولت و رئیس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کردند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در این پیام آورده اند: بار دیگر مردم آذربایجان غربی پیشتازی خود را در عشق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی با استقبال از حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آورده شده است: این استقبال پرشور و میزبانی شایسته مردمان دیار قهرمان پرور آذربایجان غربی از رئیس جمهوری اسلامی و کاروان تدبیر و امید، نشان از عمق وفاداری و باور راستین مردمان دیندار این خطه از میهن اسلامی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاقه مندی وافر و روزافزون به رئیس جمهوری و دولتمردان دولت تدبیر و امید دارد و بی تردید این محبت و مهمان نوازی گرم، مایه دلگرمی دوچندان خدمتگزاران مردم در دولت یازدهم برای تلاش مضاعف در راستای شتاب بخشی به توسعه و آبادانی آذربایجان غربی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی همچنین افزوده اند: در همین راستا بر خود فرض می دانیم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان در استقبال از رئیس جمهوری به خصوص شهرهای ارومیه و مهاباد و همچنین استقبال مردم سایر شهرستان ها از نمایندگان رئیس جمهوری به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیان معزز، گروه های مختلف سیاسی، دانشگاهیان فرهیخته، نیروهای نظامی و انتظامی، کسبه و اصناف و اصحاب رسانه ومطبوعات استان که هر کدام به نوعی در این سفر همکاری و مساعدت نمودند، قدردانی کنیم.

حجت الاسلام قریشی و قربانعلی سعادت در این پیام اظهار امیدواری کردند که نتایج و دستاوردهای این سفر برای استان مایه خیر و برکت و پیشرفت و توسعه باشد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیئت دولت در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری میهمان مردم آذربایجان غربی بودند و استقبال پرشوری از دکتر روحانی در شهرهای ارومیه و مهاباد صورت گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا