Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2425 ۱۳۹۵/۰۳/۱۶   

سال ۹۵، سال طلايي مخابرات است

مديرعامل شركت مخابرات ايران، سال ۹۵ را سال طلايي برای مخابرات كشور دانست و گفت: بايد درسال جاري با تمام توان بتوانيم برنامه هاي شركت مخابرات كشور را عملياتي و از ظرفیت هاي موجود بيشترين بهره را ببريم .

به گزارش نای قلم، رسول سرائيان که در جمع مديران شركت مخابرات استان آذربايجان غربي سخن می گفت، با اشاره به اولويت ها و استراتژي شركت مخابرات ايران اظهار کرد: اولويت هاي كاري اين شركت در قالب سه برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت مشخص شده و بايد بتوانيم با يك برنامه مدون وتعريف شده اولويت ها را حفظ وعملياتي کنیم.

وی با تاکید بر حفظ اعتماد و برند به عنوان دو اولويت مهم در شركت مخابرات افزود: مشتريان خانگي و مشتريان تجاري دوآيتم مهم و اساسي مخابرات كشور هستند كه بايد با ارائه يك سرويس با كيفيت، اعتماد و برند شركت مخابرات را حفظ و بتوانيم در اين دو حوزه سرآمد باشيم .

مديرعامل شركت مخابرات ايران با اشاره به اینکه امروزه با وجود رقبا در بازارگستردگي بيشتري ايجاد شده و بايد هوشمندانه روي بازار تسلط داشته باشيم، گفت: در فضاي كسب و کار جدید در بازار، حفظ مشتري و مشتری مداري مهم است، ديگر زمان آن نيست كه بنشينيم و مشتريان به حوزه كاري ما مراجعه کنند و درخواست سرويس كنند؛ بلكه ما بايد دنبال مشتري باشيم و مشتريان امروزي با علم و آگاهي، سرويس انتخاب می کنند.

سرائيان با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول اساسي در حوزه مخابرات و در فضاي كسب و كار گفت: باید با ارائه سرويس هاي جديد وهمچنین، تكنولوژي وفناوري های نو بتوانيم شركت مخابرات را به بهترين وضعیت ممكن در ارائه خدمات و سرويس برسانیم .

در ادامه اين جلسه، بهمن اسمعيل زاده مديرعامل شركت مخابرات استان آذربايجان غربي، عملكرد شركت مخابرات استان را در حوزه هاي مختلف، تشريح و گزارشي در اين زمينه ارائه داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا