اخبار
کد خبر : 2424 ۱۳۹۵/۰۳/۱۱   

افتتاح ۵۲۷ پروژه مخابراتي همزمان با سفر هیئت دولت به آذربايجان غربي

۵۲۷ پروژه و طرح مخابراتي در آذربایجان غربی همزمان با سفر مقام عالي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان به بهره برداری رسید.

به گزارش نای قلم، این پروژه ها با سرمايه گذاري بالغ بر۹۳۳ ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: شركت مخابرات در توسعه ارتباطات كشور نقش پدري را دارد و اين شركت با بهره گيري از سرمايه و منابع بسيار غني نقش تعيين كندده اي در توسعه ارتباطات كشور دارد.

محمود واعظی ادامه داد: وضعيت شركت مخابرات كشور در ساله اي آتي بهتر خواهد شد و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات حمايت هاي خود را از شركت مخابرات دوچندان می کند.

در ادامه مراسم مديرعامل شركت مخابرات ايران هم در خصوص برنامه ها و اولويت هاي شركت مخابرات ايران گفت: استراتژي شركت مخابرات ايران ارائه خدمات كلان به مشتريان تجاري وخانگي است و نگاه شركت مخابرات به ارائه خدمات نگاه ملي است.

رسول سرائيان نوسازي شبكه، ارائه سرويس با كيفيت و خدمات بهينه با پشتيباني قوي را جزء اولويت هاي اساسي شركت دانست و گفت: با برنامه هاي تدوين شده در شركت مخابرات در قالب سند راهبردي انتظار تحولي عظيم در شركت مخابرات را داريم كه با همت تمامي مجموعه شركت مخابرات كشور اين برنامه عملياتي و بايد در سال جاري شاهد رشد و تحول مخابرات باشيم .

وی تصريح كرد: شركت مخابرات استان آذربايجان غربي در زمينه توسعه و زيرساخت هاي مخابراتي در اكثر شاخص ها رشد قابل توجهي دارد و جا دارد از تمامي مجموعه اين شركت قدرداني کنیم.

بهمن اسمعيل زاده مديرعامل شركت مخابرات استان آذربايجان غربي در افتتاح ۵۲۷ پروژه و طرح مخابراتي در اين استان گفت: شركت مخابرات استان با بهره گيري از نيروي انساني پويا وخلاق تاكنون پروژه ها و طرح هاي خوبي را در سطح استان در راستاي ارائه خدمات به مردم عملياتي کرده وافتتاح پروژه هاي جديد در راستاي ارتقای شبكه ونسل هاي جديد اينترنت راه اندازي شده است كه اميدواريم با افتتاح اين پروژه ها شاهد ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان باشيم.

شايان ذكر است اين افتتاح به صورت ويدئو كنفرانسي براي سه نقطه از شبكه مخابراتي استان، شامل BTSمركز وحدت – مركز Soft switch دوم موبايل به ظرفيت ۲ميليون و۲۵۰هزار شماره وswap  مربوط به BSCها و راه اندازي  NSCدوم واقع در مركز پيام اروميه انجام شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا