Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2421 ۱۳۹۵/۰۳/۱۱   

امیدوارم سال آینده، میزان افزایش تعرفه‌های پزشکی جبران شود

وزیر بهداشت که برای افتتاح چند طرح حوزه سلامت به آذربایجان غربی سفر کرده در جمع خبرنگاران توضیحاتی را درباره تعرفه‌های پزشکی سال 95 ارایه کرد.

به گزارش نای قلم، سیدحسن هاشمی درباره انتظار بخش‌خصوصی نسبت به افزایش تعرفه‌های پزشکی بیش از 10 درصد عنوان کرد: به نظر من انتظار بخش‌خصوصی منطقی بوده و ما و سازمان نظام پزشکی از آذرماه سال گذشته، برای تعرفه‌ها رقم 15 درصد افزایش را پیشنهاد داده بودیم.

هاشمی گفت: با توجه به بررسی شرایط بودجه‌ای توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تصمیم هیات‌وزیران، بنا شد تعرفه‌ها در سال‌جاری 10درصد افزایش یابد و این تصمیم علی‌رغم پیشنهاد وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی بوده است.

وی با اشاره به امکان محقق نشدن همه خواسته‌های وزارت بهداشت  تاکید کرد: باید به قانون پایبند باشیم و آن را رعایت کنیم، با این حال امیدوارم سال آینده، میزان افزایش تعرفه‌ها جبران شود و آنچه مورد پیشنهاد دستگاه متولی یعنی وزارت‌بهداشت و شورای‌عالی بیمه است، محقق شود.

هاشمی یادآور شد: از الزامات جبران تعرفه، در نظر گرفتن آن در بودجه سالیانه و توجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مجلس شورای اسلامی به آن است و ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و با توجه به شرایط موجود و هزینه‌های بخش سلامت، موافقم که احتمال اینکه شاهد تعرفه‌های پزشکی متفاوتی به ویژه در بخش‌خصوصی باشیم، وجود داشت اما همه باید از آنچه در هیات‌وزیران تصویب شده، تبعیت و دفاع کنیم علی‌رغم اینکه خواسته ما با مصوبه تعرفه‌های پزشکی، متفاوت بوده باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا