اخبار
کد خبر : 2410 ۱۳۹۵/۰۳/۱۰   

ابتکار: محیط زیست مخالفتی با فعالیت های صنعتی ندارد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محیط زیست هیچ مخالفتی با فعالیت های صنعتی ندارد در صورتی که منافاتی با ضوابط زیست محیطی نداشته باشند.

به گزارش نای قلم، معصومه ابتکار در سفر به شهرستان سلماس در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: سازمان محیط زیست حامی فعالیت و شکل گیری واحدهای اقتصادی و صنایع پاک است.

وی افزود: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و شکل گیری صنایع پاک برای ایجاد اشتغال در کشور و جذب سرمایه گذار از اهداف مهم دولت است.

ابتکار گفت: ما آمادگی لازم را برای کمک به راه اندازی این واحدها داریم و با فضای بازی که در عرصه بین الملل برای ایران فراهم شده، امید شکل گیری واحدهای اقتصادی و جذب سرمایه گذاران افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: دولت از همه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران که فعالیت های آنها دانش بنیان و مطابق با ضوابط زیست محیطی است، استقبال کرده و حمایت می کند.

معاون رئیس جمهوری درباره فراهم ساختن بسترهای آموزش زبان مادری به عنوان مطالبه مردم سلماس نیز افزود: آذربایجان غربی منطقه و زیستگاه اقوام و ادیان مختلف بوده و همه آنها قابل احترامند.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید نیز به این موضوع توجه خاصی داشته و در زمینه آموزش زبان مادری و بحث فرهنگستان تصمیمات خوبی را در حال پیگیری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا