اخبار
کد خبر : 241 ۱۳۹۴/۰۴/۲۵   

محل های صندوق های جمع آوری فطریه توسط انجمن خیریه امید اعلام شد

 محل استقرار صندوق های جمع آوری فطریه توسط  انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی (مرکز پژوهشی ودرمانی امید) در اورمیه مشخص شد.

 به گزارش نای قلم به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اذربایجان غربی (مرکز پژوهشی ودرمانی امید) ضمن اعلام خبر اخذ مجوز جمع آوری  و قبول فطریه به نفع بیماران نیازمند مبتلا به سرطان از مراجع عظام و ستاد نظارت بر دریافت فطریه از استقرار 6 صندوق جمع آوری فطریه توسط این انجمن در شهر اورمیه خبرداد.

صندوق های این انجمن در روز عید فطر در محل بیمارستان امید واقع در شهرک فرهنگیان، مجتمع خرید پردیس واقع در خیابان استادان، مرکز خرید دانشکده و مسجد قباء در خیابان دانشکده، میدان جهاد و مسجد الرسول واقع در بلوار مولوی آماده دریافت ذکات و فطریه نیکوکاران محترم می باشد.

 طبق اعلام روابط عمومی انجمن خیریه امید علاقه مندان می توانند از شماره کارت: 6273539991667177

و شماره حساب: 1204077777 بانک تجارت نیز برای واریز وجوه اهدایی و فطریه خود استفاده کنند.

 انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی از سال 1369 تاسیس و تنها با اتکاء به کمک های مردمی موفق به ارائه خدمات درمانی و حمایتی به بیماران مبتلا به سرطان منطقه شده است. ساخت و بهره برداری از مرکز خیریه درمانی امید و اقامتگاه بیماران مراجعه کننده از نقاط دور افتاده به این مرکز از جمله خدمات این سازمان مردم نهاد است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا