اخبار
کد خبر : 2401 ۱۳۹۵/۰۳/۱۰   

رئیس جمهور توهم وجود زاویه بین دولت و رهبری را از بین ببرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برخی افراد توهم وجود زاویه بین دولت و رهبری را مطرح می کنند که از شخص رئیس جمهوری انتظار داریم به این توهمات و القائات پایان دهند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران با نخبگان آذربایجان غربی در ارومیه اظهار کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر رئیس دولت و جمهور یک عالم دینی، عضو خبرگان رهبری و شخصیت دینی و علمی محسوب می شود لذا انتظار داریم به چنین القائاتی پایان دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به بهبود وضعیت اعتباری حوزه های علمیه استان تاکید و تصریح کرد: در راستای غنی سازی حوزه های علمیه استان ضروری است وضعیت اعتباری این مراکز افزایش یابد.

قریشی با اشاره به ضرورت راه اندازی کتابخانه ای از منابع اهل تشیع، تسنن و ادیان ابراهیمی در این استان، متذکر شد: جای کتابخانه ای با منابع  غنی علمی اقوام و ادیان خالی است که تامین اعتبار راه اندازی کتابخانه ای از منابع اهل تشیع، تسنن و ادیان ابراهیمی در این استان از جمله درخواست های فرهنگی استان از دکتر روحانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین درخواست آغاز برگزاری گفتمان ادیان ابراهیمی از آذربایجان غربی را مطرح و اظهار امیدواری کرد این گفتمان از استان به عنوان رنگین کمان اقوام و ادیان به کل کشور تسری یابد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز در صدر هیات دولت به آذربایجان غربی سفر کرده و تا فردا مهمان مردم این استان است.

برگزاری نشست خبری و دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان و تشریح نتایج و دستاوردهای سفر توسط رئیس جمهوری پایان بخش سفر کاروان تدبیر و امید به استان در روز سه شنبه خواهد بود.

در جریان سفر رئیس جمهوری به استان 341 طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از 20 هزار و 790 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.

در این سفر، 57 طرح عمرانی با پنج هزار و 770 میلیارد ریال اعتبار و 284 طرح اقتصادی نیز 15 هزار و 20 میلیارد ریال بهره برداری می شود که این میزان طرح در این شرایط سخت اقتصادی و محدودیت اعتبارات، برای استان رقم خوبی است و در توسعه و ترقی استان تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا