Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2381 ۱۳۹۵/۰۳/۰۹   

دولت برنامه ریزی لازم برای جبران عقب ماندگی ها انجام دهد

دبیر حزب اعتماد ملی آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید برنامه ریزی لازم را برای جبران عقب ماندگی های استان انجام دهد.

به گزارش نای قلم، علی اکبر عسکری در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: آذربایجان غربی جزو معدود استان های کشور هست که در روند توسعه کشور از سرمایه گذاری های مستقیم و غیرمستقیم دولتی کمترین بهره را برده است.

وی افزود: در استان آذربایجان غربی اکثریت قریب اتفاق سرمایه گذاری های تولیدی و صنعتی انجام شده با سرمایه گذاری بخش خصوصی اتفاق افتاده است و شاخص های ارزنده موجود در توانمندی های تولیدی استان حاصل سخت کوشی تلاش گران عرصه تولید در بخش خصوصی است.

عسکری ادامه داد: انتظار داریم دولت تدبیر و امید برنامه ریزی لازم را برای جبران عقب ماندگی های این استان مستعد انجام دهد تا نهال امید بیشتر به بار بنشیند.

دبیر حزب اعتماد ملی اضافه کرد: در حوزه حقوق شهروندی نیز انتظار داریم رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرای قانون اساسی به وعده های انتخاباتی خود به مردم استان آذربایجان غربی در خصوص اجرای بدون تنازل اصول قانون اساسی جامعه عمل بپوشانند، اجرای اصول ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی نیز از اولویت های مورد توجه مردم استان هست.

به گفته عسکری ایجاد فضای عادلانه و برابر خدمت برای شایستگان، فارغ از هر نوع طبقه بندی شهروندی، قومیتی، مذهبی و دینی که در ارتقای سطح همبستگی ملی موثر خواهد بود و استفاده از نیروهای زبده و توانمند استان در سطوح وزارت نیز از دیگر مطالبات مردم آذربایجان غربی هست.

وی ادامه داد: در بحث دریاچه ارومیه خوشبختانه شاهد وفای به عهد رئیس جمهور کشورمان مبنی بر طرح موضوع در اولین جلسه هیئت دولت بودیم و تشکیل کارگروه های پژوهشی، عملیاتی و تخصصی و پیگیری موضوع، درکل عملکرد دولت تا کنون به نسبت به ثمر نشسته و شاهد توفیقاتی هرچند اندک در تثبیت وضع موجود و تلاش در راستای احیای دریاچه هستیم.

عسکری اظهار کرد: دریاچه ارومیه نیز در کنار تهدیدات زیستی و منطقه ای فرصت های قابل ملاحظه ای را برای استان دارد، چه بسا منابع غنی و باارزش معدنی موجود در بستر دریاچه هم باید در زمینه سرمایه گذاری و بهره برداری مورد توجه دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا