اخبار
کد خبر : 2380 ۱۳۹۵/۰۳/۰۹   

احیای دریاچه اورمیه مطالبه اصلی مردم آذربایجان غربی است

رئیس سازمان عدالت و آزادی آذربایجان غربی گفت: احیای کامل دریاچه اورمیه مطالبه اصلی مردم آذربایجان غربی است.

به گزارش نای قلم، سعید فرجی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: برای احیای دریاچه اورمیه گام های خوبی توسط دولت تدبیر و امید برداشته شده هرچند کم است و فاصله زیادی با احیای کامل آن داریم، از این رو مطالبه اصلی مردم آذربایجان غربی از هیئت دولت احیای کامل دریاچه اورمیه است.

وی اظهار کرد: کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و همراهی برخی از وزرا فرصت مغنتمی برای توسعه زیرساخت ها و تکمیل صدها طرحی است که از دولت گذشته به یادگار مانده است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان آذربایجان غربی افزود: دکتر روحانی در سال 92 سومین رای را در سطح استان های کشور از مردم آذربایجان غربی کسب کرد، مردم همیشه اصلاح طلب این استان همواره یار و پشتیبان اصلاحات بوده اند، انتظار می رود دولت به این استان محروم مانده از توسعه توجهی ویژه داشته باشد.

فرجی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت ها، ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و آزاد در برخی شهرها، تکمیل راه آهن، اتمام طرح های تعریض و ساخت جاده های شهرستان ها، تزریق بودجه برای اتمام بیمارستان های نیمه تمام شهرستان ها، آغاز ساخت بارگاه شمس تبریزی در خوی و دیگر خواسته های احزاب و اصلاح طلبان به عنوان رابطان بین حکومت و دولت با مردم، از هئیت دولت است.

عضو شورای مرکزی ستاد استقبال از سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی گفت: مردم اصلاح طلب استان ما به عنوان یکی از بازوان اصلاح طلبی در کشور، به یقین پرشورترین استقبال را از رئیس جمهورشان خواهند داشت، ما مردمی یار و یاور انقلاب و نظام و پشتیبان حقیقی دولت های اصلاح طلب داشته ایم و در زمینه استقبال از کاروان تدبیر و امید بر صفحات تاریخ سیاسی استان، بهترین ها برای این دولت و استان نوشته خواهد شد.

رئیس سازمان عدالت و آزادی آذربایجان غربی خطاب به رئیس جمهوری گفت: جناب آقای رئیس جمهور در ایام انتخابات سال 92، شما با دو شعار احیای دریاچه اورمیه و ایجاد فرهنگستان زبان و ادبیات ترکی رای دیار آذربایجان را کسب کرده اید اما متاسفانه در خصوص فرهنگستان کارهای خوبی انجام نگرفت که پیگیری این موضوع نیز یکی از مطالبات مردم استان است.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا