اخبار
کد خبر : 238 ۱۳۹۴/۰۴/۲۵   

آراء مردم در انتخابات حق الناس است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي آراء مردم در انتخابات را حق الناس دانست.

به گزارش نای قلم، عليرضا رادفر ظهر امروز در ديدار با رئيس دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان، گفت: با هماهنگي و همدلي ميان عوامل اجرايي و نظارتي می توانیم شاهد برگزاري انتخاباتي پرشور، سالم و مبتني بر قانون در استان در 7 اسفند 94 باشيم و يكي ديگر از عرصه هاي اقتدار نظام مقدس اسلامي را به نمايش بگذاريم.

وي، آراء مردم در انتخابات را حق الناس دانست و اضافه کرد: بر اساس فرموده حضرت امام خميني(ره) كه "ميزان راي مردم است" و فرموده رهبر معظم انقلاب كه راي مردم را حق الناس عنوان نموده‌اند، بر تمامي ما دست اندركاران برگزاري انتخابات چه عوامل اجرايي و چه عوامل نظارتي در استان، تكليف است كه با عمل به قانون و رعايت اصل بي‌طرفي، از آراي مردم به نحو احسن صيانت كنيم.

معاون استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان اضافه كرد: اگر هر كس در هر مسئوليتي كه در انتخابات دارد به وظيفه قانوني خود به نحو شايسته عمل كند، بدون ترديد شاهد برگزاري حماسه اي ديگر در كشور خواهيم بود و مجموع اين اقدامات به عزت، عظمت و اقتدار نظام خواهد افزود.

رادفرهمچنين به موفقيت تيم مذاكرات هسته اي كشورمان اشاره و خاطرنشان كرد: اميدواريم بر اساس راهبردهاي مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور در عرصه سياست خارجي، ديپلماسي كشورمان روز به روز موفقيت‌هاي بيشتري كسب كند و نتايج پربار و منافع عزتمندانه ‌اي را براي ملت بزرگ ايران اسلامي به دنبال داشته باشد.

كريم نژاد مسئول دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان آذربايجان غربي نيز در اين ديدار با گراميداشت سالگرد تاسيس شوراي نگهبان گفت: شوراي نگهبان كه وظيفه صيانت از قانون اساسي را بر عهده دارد، بعنوان يكي نهادهاي مهم و مقدس نظام اسلامي، متعلق به همه ملت و مسئولان است.

وي به انتخابات پيش رو در كشور نيز اشاره كرد و افزود: براي انجام هر چه بهتر وظايفي كه در دفتر نظارت و بازرسي انتخابات استان داريم، آمادگي لازم در مجموعه دفاتر استاني و شهرستاني ايجاد شده و اسامي نفرات پيشنهادي دفاتر نظارت و بازرسي شهرستان هاي استان براي انتخاب قطعي، به دفتر مركزي ارسال شده كه پس از معرفي اين افراد، نسبت به انتخاب اعضاي دفاتر نظارت  و بازرسي انتخابات در بخش هاي استان نيز اقدام خواهيم كرد.

كريم نژاد همچنين بر لزوم رعايت قانون بعنوان يك اصل در انتخابات تاكيد كرد و گفت: دفاتر نظارت و بازرسي انتخابات در استان و شهرستان ها، عمل به قانون، رعايت شرع و اخلاق اسلامي را جزو وظايف اصلي خود مي داند و در انجام وظايف قانوني خود، هيچگونه مصلحت‌انديشي را دخالت نخواهد داد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار را در اين ديدار، مديركل سياسي و انتخابات، مديركل امور اجتماعي و فرهنگي و مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري همراهي مي‌كردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا