Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2375 ۱۳۹۵/۰۳/۰۹   

انتظارات مردمی از رئیس جمهور در آستانه سفر به آذربايجان غربي

کاروان تدبیر و امید به رياست رئیس جمهوری روز دوشنبه قرار است به استان آذربايجان غربي سفر کند.

به گزارش ناي قلم، سفر رئیس جمهور به استان فرصت خوبی است برای در میان گذاشتن مشکلات و کمبودهای استان و درخواست‌هایی که هر قشری از دولت به عنوان متولی امور کشور دارند.

مردم آذربايجان غربي كه همواره در عرصه های مختلف و فرازها و فرودهای فراوان نقشی پیشرو و محوری داشته‌اند بار دیگر آماده شده‌اند تا حماسه ای دیگر از مهربانی و صفا را بیافرینند.

در این راستا گفت‌وگوی های کوتاهی با افراد مختلف جامعه انجام شد که مهم‌ترین آن‌ها ایجاد اشتغال، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد، مبارزه با مفاسد اقتصادی، ایجاد تسهیلات ازدواج برای جوانان و کاهش تورم در راس همه مطالبات و درخواست‌های مردمی قرار داشت.

یکی از شهروندان اروميه مي‌گويد: مردم اين شهرستان همواره حامی و دوستدار مسئولان نظام بوده‌اند و مسئولان نیز به مردم لطف دارند اما انتظار این مردم از مسئولان بیشتر است و دوست دارند که مشکلات این منطقه بهتر و سریع‌تر حل شود.

رسول اسحاقي ادامه می‌افزايد: مسئولان همواره در این شهرستان مورد استقبال و مهر مردم قرار می‌گیرند و در اين سفر نيز حضور پرشور و گسترده مثل همیشه خواهند داشت.

یکی از معلمان اروميه نیز با بیان اینکه اقشار فرهیخته فرهنگی همواره مظلوم هستند، اظهار مي‌دارد: معلمان نیازمند توجه ویژه دولت هستند و مطالبات فرهنگیان باید مورد توجه قرار گيرد.

بانوي دیگری که از وضعیت فرهنگی جامعه گله‌مند است، می‌گوید: خواسته من از رئیس جمهور این است که به بحث زیرسازی‌های فرهنگی جامعه اهمیت بیشتری بدهند چرا که ریشه رشد و شکوفایی هر جامعه ای در گروه فرهنگ جامعه است.

 وی اظهار می کند: تبعیض و بی عدالتی در کشور موج می‌زند عده ای در ناز و نعمت وعده‌ای در فقر و فلاکت زندگی می‌کنند لذا از رئیس جمهور می‌خواهم رسیدگی به مناطق محروم را اولویت کار خود قرار دهد.

يك دختر جوان 25 ساله نيز می گوید: بیکاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکل جامعه ما باشد چرا که مشکلات دیگر نیز از همین جا نشات می‌گیرد و باعث بحران‌های بسیار جدی مثل اعتیاد و ... می‌شود.

(ل- مرادي) ادامه مي‌دهد: کار منشی‌گری یا فروشندگی لوازم آرایش شغلی نیست که در شان و منزلت یک بانوی تحصیل کرده باشد اما به دلیل شرایط بد اقتصادی و تامین نیازهای زندگی مجبوریم مانند مردان در جامعه کار کنيم و بعد پشیمان شویم که اصلا چرا درس خواندیم و این همه وقت و سرمایه را هدر دادیم و اکنون شغلمان شده...

وی تصريح مي‌كند: در خواست ما از هيئت دولت این است که واقعا فکری به حال اشتغال جوانان کنند در اين صورت بقیه مسائل حل می شود.

مادری دلسوز در هنگام مصاحبه با خانم مرادی به ما می‌پیوندد و می‌گوید: تنها خواسته‌ی من از رئیس جمهور رسیدگی به مشکلات جوان‌ها است.

او ادامه می‌دهد: ما هر طور که بود با تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌ها روزگارمان را گذراندیم اما جوانان این دوران برای تشکیل یک زندگی مجبورند سختی‌های زیادی را تحمل کنند.

وی اضافه مي‌كند: جوانان به خاطر همین مشکلات که بیشتر هم اقتصادی است رغبتی برای ازدواج و تشکیل خانواده و فرزند آوری ندارند و متأسفانه و صد متأسفانه برخی از آن‌ها به جای اینکه به زندگی سالم پایبند باشند از راه غیرمشروع نیازهای خود را برطرف می‌کنند.

این خانم 50 ساله ادامه مي‌دهد: جناب آقای روحانى عاجزانه تقاضا می‌کنم چاره ای برای بحث گرانی در جامعه بیندیشید تا جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده علاقه‌مند شوند این خود به سلامت جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

باشد که این سفر دست آوردی دلچسب برای تمام افراد جامعه داشته و دولت یازدهم بتواند بخشی از مشکلات را برای این مردم فهیم و انقلابی مرتفع کند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا