اخبار
کد خبر : 2374 ۱۳۹۵/۰۳/۰۹   

کاروان دولت تدبیر و امید فردا به آذربايجان غربي می‌رسد

کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور فردا دوشنبه به استان آذربايجان غربي سفر خواهد کرد.

به گزارش نای قلم، رئیس جمهور و هیئت دولت در حالی فردا به استان سفر می‌کنند که مردم این استان چشم‌انتظار خبرهای خوش رئیس جمهور و هیئت دولت هستند.

با توجه به پیگیری‌های مستمر استاندار در مورد طرح‌ها و پروژه‌های مهم استان که با وزرا و رئیس جمهور این طرح‌ها را بررسی کرده‌اند مردم آذربايجان غربي در انتظار اخبار خوش برای تصویب طرح‌ها و پروژه‌های مختلف هستند.

روحانی فردا در جمع مردم اروميه در ورزشگاه تختي اروميه سخنرانی خواهد کرد و همه نگاه‌ها به رئیس جمهور خواهد بود که چه خبرهای خوبی برای مردم استان خواهد داشت.

البته وزرا و نمایندگان رئیس جمهور نیز به منظور بررسی طرح‌ها و پروژه‌های مختلف فردا راهی شهرستان‌های استان می‌شوند تا با بررسی مشکلات شهرها راهگشای مشکلات مردم استان باشند.

همچنین نخبگان و نمایندگان قشرهای مختلف استان نیز در نشستی با حضور رئیس جمهور، مهم‌ترین دغدغه‌ها، پیشنهادات و مسائل مرتبط به استان را با رئیس جمهور در میان می‌گذارند.

با توجه به این یکی از رویکردهای سفر رئیس جمهور اقتصادی است، رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان نیز نشستی خواهد داشت و آخرین نیازمندی‌ها و مشکلات استان در حوزه مسائل اقتصادی در این نشست بررسی می‌شود.

مدیران اجرایی استان نیز در نشست شورای اداری به دیدار رئیس جمهور می‌روند تا آخرین تحولات اداری استان آذربايجان غربي در این نشست بحث شود.

بر اساس این گزارش و هماهنگی‌های به عمل آمده رئیس جمهور در نشستی خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های مختلف استان، دستاوردهای سفر دو روزه به استان آذربايجان غربي را تشریح خواهد کرد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا