اخبار
کد خبر : 2368 ۱۳۹۵/۰۳/۰۸   

آمادگی ارومیه برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه

شهردار ارومیه از آمادگی شهرارومیه برای استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد حضرت پور در گفت و گوی خبری با بیان اینکه شهرداری ارومیه از تمام توان خود برای استقبال شایسته از ریاست جمهوری استفاده کرده است،  گفت: شهر ارومیه برای استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه آماده می شود.

وی افزود: شهر ارومیه آماده استقبال از حضور رئیس جمهور است و تمام مراحل آماده سازی فضای شهری  توسط شهرداری ارومیه انجام یافته است .

شهردار ارومیه اضافه کرد: سفر رئیس جمهور به ارومیه و استان آذربایجان غربی می تواند زمینه ساز خیر و برکات زیادی باشد و در این راستا استقبال مناسب هم می تواند به آن کمک کند.

حضرت پور از جلوگیری از سد معبر در تمام مسیرهای احتمالی تردد و استقبال خبر داد و گفت: برای ایجاد شهری با نشاط و با طراوت مقرر شده تمام آب نماها روشن شوند و رفت وروب در معابر پرتردد انجام می شود و تمام اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی کار جابه جایی شهروندان را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه از تمام توان خود برای استقبال شایسته از ریاست جمهوری استفاده کرده است، افزود: نصب بنرهای خوش آمدگویی در سطح شهر و وسایل نقلیه عمومی، رنگ آمیزی جداول، گل آرایی در پارک ها و آراستگی فضای سبز از جمله اقداماتی است که پیش از سفر رئیس جمهور انجام شده است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه شهروندان ارومیه و مردم آذربایجان غربی روز 10 خرداد استقبالی تاریخی از ریاست جمهوری را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: مسیر استقبال برای سخنرانی رئیس جمهور از ساعت 8:30، از میدان انقلاب آغاز و تا محل سخنرانی رئیس جمهور در استادیوم ورزشی تختی ارومیه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا