اخبار
کد خبر : 2366 ۱۳۹۵/۰۳/۰۸   

کمیته تخصصی ممیزی انرژی در آذربایجان‌غربی احیا می شود

رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: امسال کمیته تخصصی ممیزی انرژی در استان آذربایجان‌غربی احیا می شود.

آرمان گوهرانی در جلسه تخصصی ممیزی انرژی اظهار داشت: در راستای احیای کمیته تخصصی ممیزی انرژی در استان مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفته و ضمن فراهم سازی مقدمات کار علی الحساب هر سه ماه یکبار یک جلسه در دستور کار قرار گرفته است.

 رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال کلیه فرایندهای پایش مصرف در استان در واحد مطالعات انرژی اداره HSEE مورد رصد واقع شده و در صورت نیاز ضمن شناسایی عارضه‌های موجود در رویه‌های اجرایی سریعا مکاتبات با دستگاه‌های مسئول جهت اصلاح رویه و اقدام اصلاحی معمول می‌شود.

 در ادامه کارشناس حوزه انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت تمامی تیم های تخصصی کارشناسی ممیزی انرژی را ساماندهی کرده است.

 امید کریمی تصریح کرد: این تیم های تخصصی، کارشناسی به تمامی واحدهای انرژی استان مراجعه و راه های بهینه سازی مصرف انرژی را به آنها ارائه می دهند.

 در ادامه فرهاد رضوی رئیس اجرایی نظارت در اداره استاندارد استان با اشاره به تعریف انرژی بیان کرد: کاربرد انواع انرژی هایی که در کشور تولید، وارد و مصرف می شود به گونه ای که بدون کاستن از سطح تولید ملی و رفاه اجتماعی از اتلاف انرژی از نقطه تولید تا پایان مصرف شود انرژی نامید می شود.

 در این جلسه شهرام خلیل آریا و بهروز طوسی نیز که به عنوان اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه حضور داشتند به طرح نظرات و دیدگاه های خویش پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا