Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2352 ۱۳۹۵/۰۳/۰۵   

اخبار کوتاه شهرستان ها

تداوم نهضت گل‌کاری در ارومیه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه از ادامه کاشت و نوآوری در زمینه اجرای پروژه‌های گل کاری درشهر ارومیه خبر داد.

علی شایگان، با اشاره به اجرای طرح‌های جدید در سال جدید در فضای سبز شهر ارومیه بیان کرد: همزمان با آغاز فصل بهار، نوآوری و خلاقیت‌های قابل توجهی در حوزه فضای سبز رخ داده است.

وی افزود: خوشبختانه امسال سازمان پارک‌ها و فضای سبز نوآوری و نگاهی متفاوت در زمینه گلکاری را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با اظهار خرسندی از این رویکرد قابل توجه، گفت: خواستار ادامه این روند درتابستان امسال هستیم به گونه ای که تنوع و جذابیتی چشمگیر در زمینه فضای سبز را در سطح شهر شاهد باشیم.

شایگان با تاکید بر این که امسال نیز سیاست سازمان توسعه فضای سبز است، اعلام کرد: روند ساخت پارک‌های محله ای در سال جاری ادامه خواهد یافت.

 وی در ادامه با بیان این که کاشت 3 میلیون بوته گل فصلی در پارک‌ها فضای زیبایی را به این شهر داد، خاطرنشان کرد: میناچمنی، شب بو، پامچال، همیشه بهار، بنفشه، گل‌های زینتی و لاله از جمله گل‌هایی به شمار می‌رود که به این منظور انتخاب و نشاء  شده است.

وی با اشاره به عطرآگین شدن فضای شهر ارومیه با کاشت گل‌های لاله در رنگ‌های متنوع در بوستان‌های مختلف، افزود: کاشت گونه‌های مختلف گل لاله جلوه ای رنگین به شهر بخشیده است و در سال جاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیش از 200 هزار پیاز گل لاله را در بوستان‌های مختلف شهر ارومیه کاشته است.

دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم مهاباد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مهاباد گفت: مردم مهمان نواز این شهرستان هفته آینده در جریان بیست و هشتمین دور سفر کاروان تدبیر و امید میزبان رئیس جمهوری به آذربایجان غربی روز سه شنبه میزبان ایشان خواهند بود.

ایرج شجاعی در جلسه ستاد استقبال سفر رئیس جمهور به شهرستان مهاباد در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: پیشتر قرار نبود که رئیس جمهوری در سفر به آذربایجان غربی به مهاباد سفر کند ولی اعلام شده که یکی از برنامه های دکتر روحانی در این سفر حضور در شهرستان مهاباد و دیدار با مردم این خطه خواهد بود.

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد مجتمع بزرگ پتروشیمی مهاباد نیز که یکی از طرح های بزرگ اقتصادی غرب کشور و آذربایجان غربی است، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شجاعی افزود: دکتر روحانی در این سفر همچنین در ورزشگاه این شهرستان در جمع مردم مهاباد سخنرانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بدون تردید سفر رییس جمهوری به این شهرستان، سفری پر خیر و برکت و کارگشا خواهد بود.

شجاعی همچنین اظهار امیدواری کرد: در این سفر محورهای توسعه و اشتغال این شهرستان و نیز مشکلات آن مورد توجه و بررسی هیات همراه رئیس جمهوری قرار گیرد.

معاون فرماندار ویژه مهاباد گفت: در این سفر که برای سه شنبه برنامه ریزی شده است، شماری از وزرا و معاونان رئیس‌جمهوری نیز دکتر روحانی را همراهی می‌کنند.

وی افزود: مقدمات لازم برای سفر دکتر روحانی و هیات همراه در این شهرستان مهیا شده و کمیته های مختلفی برای استقبال شایسته از ایشان در محل فرمانداری تشکیل شده است.

لزوم نظارت بر كيفيت تولید و فروش البسه مدارس

مدير آموزش و پرورش شاهین دژ بر لزوم نظارت بر حسن انجام كار و توجه بر كيفيت كار توليد كنندگان و فروشندگان البسه مدارس تاکید کرد.

داود پاشايي در راستاي اجراي طرح همسان سازي پوشش مدارس در سالتحصيلي 96-95 ، اولين جلسه ستاد هماهنگي این طرح برگزار شد با بيان اينكه رنگ و نوع پارچه براي تهيه مانتو شلوار مدارس دخترانه در سالتحصيلي 96-95 همانند سال قبل بوده و هيچگونه تغييري نخواهد داشت، بر لزوم نظارت بر حسن انجام كار و توجه بر كيفيت كار توليد كنندگان  و فروشندگان البسه مدارس تاکید کرد.

وی ادامه داد: كميته نظارتي با تركيب اعضاء و نمايندگاني از آموزش وپرورش، اداره بازرگاني و اداره امور صنفي و نمايندگان مديران مدارس جهت ارزيابي كار توليدي ها و فروشندگان پوشاك همسان مدارس تشكيل و با انجام بازديد هاي دوره اي بر روند كار و حسن اجراي آن نظارت كافي داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در سالتحصيلي 96-95 مدارس ابتدايي پسرانه منطقه نيز بطور كامل تحت پوشش اين طرح قرار خواهند گرفت  كه لازم است مديران محترم مدارس نسبت به اطلاع رساني و توجيه اولياي محترم دانش آموزان اقدام لازم را انجام دهند.

پاشايي، ايجاد نظم و زيبايي در مدارس، قانون مدار نمودن دانش آموزان، جلوگيري از تجملات و مدگرايي ، از بين بردن فاصله هاي طبقاتي فقير و غني  و تلاش در جهت تأمين رايگان براي افراد بي بضاعت را از اهداف مهم اجراي اين طرح در سطح مدارس منطقه عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا