اخبار
کد خبر : 2349 ۱۳۹۵/۰۳/۰۵   

همزمان با سفر هیئت دولت به استان انجام می گیرد؛ افتتاح سه پروژه در حوزه گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از افتتاح سه پروژه همزمان با سفر ریاست جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان غربی خبر داد .

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در گفت و گوی خبری اظهار کرد: با توجه به استعداد استان آذربایجان غربی در حوزه های مختلف سه پروژه در حوزه گردشگری و هتلداری همزمان با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در استان آذربایجان غربی افتتاح می شود.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری تصریح کرد: دو پروژه از این پروژه ها توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و یکی از آنها با سرمایه گذاری از محل اعتبارات تملک دارایی ملی کلنگ زنی می شود .

جباری با قدردانی از مقام عالی استان افزود: حمایت های استاندار آذربایجان غربی موجبات جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری شده و امیدواریم بتوانیم در سال 95 شاهد شروع پروژه های بیشتر در این حوزه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی باشیم .

همزمان با سفررئیس جمهوری به استان و حضور سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو هتل آنا ارومیه و آتا سلماس به بهره برداری رسیده و کمپینگ گردشگری شاهین دژ کلنگ زنی می شود.

برای افتتاح هتل آنا ارومیه مبلغ 900 میلیارد ریال و برای هتل آتا سلماس مبلغ 50000 میلیون ریال هزینه شده که در مجموع دو هتل تعداد 211 اتاق به تعداد اتاق های اقامتی استان آذربایجان غربی افزوده شده و با کلنگ زنی کمپینگ گردشگری شاهین دژ در مساحتی به وسعت هشت هزار و 500 متر مربع در ورودی این شهر سوئیت های اقامتی،  فضای بازی کودکان، آلاچیق های اقامتی، نمازخانه و سرویس بهداشتی برای استفاده گردشگران مهیا می شود .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا