اخبار
کد خبر : 2341 ۱۳۹۵/۰۳/۰۴   

رصد فرایندهای پایش مصرف در آذربایجان غربی

رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: فرایندهای پایش مصرف در استان در واحد مطالعات انرژی اداره HSEE مورد رصد واقع شد.

به گزارش نای قلم، علی گوهرانی با اشاره به ادامه روند شناسایی تجهیزات انرژی بر واحدهای تولیدی استان در اردیبهشت ماه اظهار داشت: همچنین فرایند فنی ممیزی انرژی واحدهای تولیدی  که در اردیبهشت ماه مورد ممیزی واقع شده نیز انجام شد.

 وی از ادامه روند اخذ شناسنامهHSEE  واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به صورت یکپارچه و مستمر خبر داد و گفت: از سوی دیگر در اردیبهشت ماه روند نظارت بر تمام فرایندهای پایش مصرف در استان در واحد مطالعات انرژی اداره HSEE مورد رصد واقع شد.

به گفته گوهرانی، پاسخگویی تلفنی 24 ساعته به واحد های صنعتی و معدنی در راستای جمع آوری اطلاعات شناسنامهHSEE، شرکت در دومین جلسه کارگروه تخصصی برنامه جامع ایمنی آب شرب اورمیه و شرکت در سمینار روز جهانی ایمنی و سلامت کار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز از سایر برنامه های این اداره بوده است.

 رئیس اداره محیط زیست بهداشت ایمنی و انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مشارکت در برگزاری همایش چالش های حوزه معدن – محیط زیست، شرکت در جلسات کمیته فنی ایمنی واحد های بزرگ صنعتی، ارائه مشاوره های لازم، احصای الزامات ایمنی واحدهای تولیدی صنعتی، انعکاس گسترده آن به واحد های مشمول و پیگیری و پایش الزام حضور مسئول بهداشت در واحدهای تولیدی بزرگ از سایر اقدامات اداره محیط زیست سازمان بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا