Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2339 ۱۳۹۵/۰۳/۰۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دو محموله چای و سیگار قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف دو محموله چای و سیگار قاچاق خارجی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گوی خبری افزود: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کنترل محورهای فرعی این شهرستان از یک دستگاه پراید به میزان 192 کیلوگرم در قالب 16 کارتن چای کشف کردند.

وی ارزش ریالی این میزان چای قاچاق را بیش از 60 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ شیخ نژاد اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات دیگر 130 هزار نخ سیگار خارجی را نیز از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب، ارزش ریالی این میزان سیگار کشف شده را نیز یکصد میلیون ریال اعلام کرد.

وی افزود: در این رابطه نیز یک دستگاه خودروی پراید توقیف و راننده آن دستگیر شد.

شیخ نژاد اظهار کرد: این خودروها به پارکینگ انتقال یافته و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های کاری پلیس است و با قاچاقچیان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

کشف50 کیلوگرم تریاک از زیر بار شکر

فرماندهی انتظامی میاندوآب همچنین از کشف 50 کیلوگرم تریاک از زیربار شکر خبر داد.

 سرهنگ حسین شیخ نژاد اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید محمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی که توسط سگ های موادیاب ناجا انجام شد، از تریلر توقیفی، 50 کیلوگرم تریاک که بطور ماهرانه ای در زیر 22 تن شکر جاسازی شده بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی میاندواب تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی،جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقيف يک دستگاه سواري هيوندا با 207 کيلومتر سرعت

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقيف يک دستگاه سواري هيوندا كه با سرعت غير مجاز 207 کيلومتر در حركت بود خبر داد.

سرهنگ عباس فرماني افزود: روز گذشته تيم كنترل سرعت پليس راه اروميه هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور اروميه - مهاباد يک دستگاه سواري هيوندا كه با سرعت 207 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز "حرکات نمايشي و سرعت و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

150 هزار قرص غیرمجاز در شهرستان خوی کشف شد

فرمانده انتظامی خوی از کشف 150 هزار عدد قرص غیرمجاز به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ اسفندیار احمدی اظهار کرد: ماموران حین گشت زنی در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی با اشاره به کشف 150 هزار عدد قرص خارجی قاچاق در بازرسی از این خودرو اعلام کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا