Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2332 ۱۳۹۵/۰۳/۰۳   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی در ارومیه افتتاح شد

نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی آذربایجان غربی همزمان با عید نیمه شعبان طی مراسمی در پارک گوللر باغی ارومیه افتتاح شد.

لطیفه مبین عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم گفت: ایجاد سلامتی و نشاط پایدار در بین آحاد مردم جامعه از اولویت سازمان مدیریت شهری است که می تواند موجب پیشگیری از وقوع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی شود.

وی اظهار کرد: ایجاد خانه های سلامتی در پارک ها و اماکن عمومی و تفریحی نیازمند هم افزایی و عزم جمعی در بین مسئولان در استفاده از تمامی داشته های سخت افزاری و نرم افزاری موجود است.

همزمان با افتتاح نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی آذربایجان غربی، بازی های بدمینتون، فریزبی، داژبال، شطرنج و تیر و کمان در قالب ورزش های همگانی با شرکت عموم مردم و با همت هیات ورزش های همگانی استان در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار شد.

همزمان با افتتاح این کیوسک، مسئولان حاضر در مراسم ضمن بازدید از امکانات نخستین کیوسک خدمات سنجش سلامتی، مورد تست نیز قرار گرفتند.

اندازه گیری میزان چربی زیر پوست، اندازه گیری درصد مایعات بدن، اندازه گیری درصد پروتئین و مواد معدنی بدن، سختی شریان و فشار خون، تست صافی کف پا، تست انسداد و محدودیت های ریوی، انعطاف پذیری ناحیه پشت بدن، اندازه گیری قدرت عضلات و ارائه مشاوره تغذیه ای و ورزشی از تست های قابل انجام در این کیوسک می باشد و پس از انجام تست های لازم، کارت سلامتی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

کیوسک سنجش سلامتی و توسعه ورزش همگانی همه روزه در محل بوستان گوللرباغی ارومیه آماده ارائه خدمات به علاقه مندان است.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه ارومیه نیز حضور داشتند.

همایش دوچرخه سواری همگانی در ارومیه برگزار شد

همایش دوچرخه سواری همگانی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام زمان(ع) در ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ایرنا، در این همایش صدها نفر از علاقه مندان به رشته مفرح دوچرخه سواری مسیر پنج کیلومتری پارک ترافیک تا پارک گوللرباغی ارومیه را رکاب زدند.

این همایش با همت شهرداری ارومیه، شورای شهر و اداره کل ورزش و جوانان استان ترتیب داده شده بود که طی آن 15 دستگاه دوچرخه به قید قرعه به برندگان اهدا شد.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی از برنامه های جانبی این همایش بود.

عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: در دومین همایش دوچرخه سواری 100 دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: میزبانی سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از دیگر برنامه هایی است که از هم کنون مژده میزبانی کامل آن را در سال 96 به دوچرخه سواران، علاقه مندان و مردم استان می دهم.

محمد صادق صادقی نائب قهرمان مسابقات اواسپرت آسیا شد 

این رزمی کار شایسته تکابی که در قالب تیم ملی اواسپرت جمهوری اسلامی ایران در ششمین دوره مسابقات اواسپرت قهرمانی آسیا شرکت می کرد رقبای عراقی و افغانستانی خود را شکست داد و در فینال به حریفی از ایران باخت و صاحب گردن آویز نقره این مسابقات شد.

در این مسابقات از استان آذربایجان غربی 3 رزمیکار شایسته حضور داشتند ؛ احد قربانی از میاندوآب در وزن 95 کیلو طلایی شد، محمدصادق صادقی از تکاب در وزن 54 کیلو نائب قهرمان و سعید سلیمان زاده از شاهیندژ به مدال برنز این مسابقات بسنده کرد.

این مسابقات با شرکت تیم هایی از کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان ، پاکستان و دو تیم از ایران به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا