اخبار
کد خبر : 2321 ۱۳۹۵/۰۳/۰۱   

كودكان و نوجوانان نيمه شعبان را در خيابان جشن مي‌گيرند

معاون فرهنگي كانون پرورش کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: جشن خياباني كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به مناسبت فرا رسيدن نيمه شعبان در پارك ملت اروميه برگزار مي‌شود.

به گزارش نای قلم، زهرا آب‌سوران در گفت و گوی خبری اظهار کرد: با هدف معرفي و شناساندن ظرفيت‌ها و فعاليت‌هاي كانون به افكار عمومي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري براي اجرا در قالب اين جشن تدارك ديده شده است.

وی با تأكيد بر كتاب‌محور بودن تمام فعاليت‌هاي كانون گفت: معرفي كتاب‌هاي كانون در اين جشن و اجراي برنامه‌هاي شاد و متنوع بر اساس همان كتاب‌ها از رويكردهاي اين ويژه‌برنامه است.

معاون فرهنگي كانون استان با اشاره به اينكه آموزش‌هاي غيررسمي در فضايي شاد و متنوع ماندگاري و جذابيت بيشتري در ذهن كودكان ايجاد مي كند، اظهار کرد: در اين جشن خياباني علاوه بر اجراي گروه‌نوازي موسيقي ارف توسط اعضا، كارگاه كاردستي با سنگ‌هاي رنگي، ساخت گل‌هاي نرگس با كاغذهاي اوريگامي و مسابقات متنوع و شاد نيز اجرا خواهد شد.

در اين جشن خياباني كه به بهانه نيمه شعبان برگزار مي‌شود غرفه عرضه كتاب و محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نيز داير است.

اين جشن ساعت 18 روز يكشنبه 2 خرداد هم‌زمان با نيمه شعبان در پارك ملت، واقع در خيابان والفجر 2 اروميه برگزار مي‌شود.

شركت براي عموم كودكان و نوجوانان در اين جشن آزاد است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا