اخبار
کد خبر : 2318 ۱۳۹۵/۰۳/۰۱   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

مربي بدنساز خارجي براي واليبال اروميه

مسئولان باشگاه شهرداري اروميه پس از جذب سرمربي خارجي براي تيم واليبال، مي‌خواهند از مربي بدنساز خارجي هم دعوت به همکاري کنند.

به گزارش خبرگزاري آريا، شنيده‌ها حاکي از آن است که باشگاه شهرداري اروميه براي حضور در ليگ برتر اقدام به جذب مربي بدنساز تيم ملي لهستان کرده است.

تيم واليبال شهرداري اروميه براي حضور در ليگ برتر امسال با ليوبو تراويسا به عنوان سرمربي قرارداد همکاري بسته‌اند.

رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال از مهر آغاز مي‌شود.

آرمین تشکری قرارداد خود را با شهرداری ارومیه تمدید کرد

آرمین تشکری سرعتی زن فصل قبل شهرداری ارومیه ، قرارداد خود را یکسال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، آرمین تشکری سرعتی زن تیم ملی والیبال با توافق با مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه و با اعلام تراویسا سرمربی جدید این تیم قرارداد خود را تمدید کرد.

خبرهای دیگر از باشگاه شهرداری ارومیه حاکی از پیوستن میلاد عبادی پور به باشگاه بانک سرمایه و عدم حضور سعید معروف در فصل آینده در تیم شهرداری ارومیه حکایت دارد که تا این لحظه باشگاه این خبرها را تایید یا تکذیب نکرده است.

شهرداری ارومیه برای حضور پرقدرت در مسابقات امسال لیگ برتر با یوبومیر تراویسا سرمربی مشهور صربستانی - ایتالیایی به توافق رسیده است.

راهیابی دو نماینده شایسته آذربایجان غربی به تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی 

اولین دوره مسابقات قهرمانی  کشوری کمان سنتی جام خلیج فارس در تهران برگزار شد و دو نماینده شایسته استان در دو بخش بانوان و آقایان مجوز حضور در تیم ملی را دریافت کردند.

اولین دوره مسابقات قهرمانی آزاد کشوری کمان سنتی تحت عنوان جام خلیج فارس روز در محل سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار گردید و بهرام تیمورزاده و الهام غفاری بعنوان نمایندگان آذربایجان غربی در این مسابقات بترتیب با کسب رتبه های سوم و چهارم کشور ملی پوش شدند.

این مسابقات برای اولین بار  حکم انتخابی تیم ملی نیز بشمار می رفت و در مسافت 20 متر برگزار شد.

 در این مسابقات کمانداران از استانهای فارس، تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خوزستان، لرستان، اصفهان، کرمانشاه، همدان، چهار محال و بختیاری، کردستان، یزد، گلستان، البرز، خراسان رضوی  حضور داشتند.

قضاوت داور بوکانی آذربایجان غربی در مسابقه کشتی آزاد ایران و منتخب آمریکا در نیویورک

ديدار دوستانه تيم هاي كشتي آزاد بيمه رازي و منتخب آمريكا، به منظور جلب توجه کمیته المپیک و حذف نشدن کشتی از المپیک و همچنين گسترش كشتي بين جوانان در شهر نيويورك آمريكا برگزار شد.

در اين رقابت هاي دوستانه كه در ميدان تايمز نيويورك برگزار شد، خیرالله قهرمانی، در برابر رقیب خود دیتون فیکس، پیمان بیابانی مقابل مایکل ميكي، احمد بذری در برابر مارک هال، میثم مصطفی جوکار در کشتی با دان کاکس و پیمان یاراحمدی مقابل جردن باروز آمریکایی شکست خوردند.

تنها پیروز این میدان مجتبی گلیچ بود که توانست حریف امریکایی خود زاهید والنسیا را شکست دهد.

ابراهیم یزدان پناه داور شایسته بوکانی آذربایجان غربی در این مسابقات بعنوان داور حضور داشت و قضاوت های شایسته ای را از خود نشان داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا