اخبار
کد خبر : 230 ۱۳۹۴/۰۴/۲۴   

توافق هسته‌ای فصل جدیدی را آغاز کرد

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور سیاسی طلاب گفت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر قدرت های بزرگ جهان فصل جدیدی را در کشور آغاز کرد.

به گزارش نای قلم، جعفر فخرآذر در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: با موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، چهره‌ای صلح طلب از ایران در دنیا نشان داده شد.

وی تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای را متعهدانه و هنرمندانه عنوان و اضافه کرد: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای نشان از توانمندی تدبیر در گذار از تنگناها و رسیدن به آغازی نو برای فردای میهن عزیزمان دارد.

فخرآذر با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 ثابت شد که دیپلماسی، گفت‌وگو و مذاکره و همچنین به رسمیت شناختن یکدیگر پایه مهمی برای صلح جهانی است، اظهار کرد: تدبیری که به یمن حماسه 24 خرداد 92 توسط مردم انتخاب شد و به واسطه پایبندی دکتر روحانی به آنچه وعده داده بود با انتخاب دیپلمات تدبیری گری چون ظریف پیگیری شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی و موفقیت راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و استفاده از آنها را در توسعه و پیشرفت برای کشورمان و سایر کشورهای اسلامی و در حال توسعه هموارتر خواهد کرد، افزود: این پیروزی چنان داغ بزرگی بر دشمنان نظام و کشور گذاشته است که از موضع گیری صریح و تند در قبال این توافق ابایی ندارند و این نکته ای است که باید مورد توجه قرار گیرد که مبادا با همسویی با گفتمان مخالفان و دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی ندانسته برامید دشمنان برای ضربه زدن به نظام بیفزاییم و امید ملت ایران را نشانه رویم.

به گفته فخرآذر بی شک این موفقیت حاصل هوشیاری ملت شریف ایران، پایبندی رئیس جمهور محبوب به عهدی که با مردم بسته بود، تلاش های بی وقفه وزیر کاردان و تیم مذاکره کننده و صد البته حمایت های حکیمانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب است و وظیفه انسانی حکم می کند که این پیروزی را به پیشگاه مردم فهیم و شهیدپرور، رهبری معظم، ریاست جمهوری و تیم هسته ای تبریک گفته و از درگاه یگانه هستی آروزی توفیقات بیشتر و موفقیت های روزافزون داشته باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا