اخبار
کد خبر : 2292 ۱۳۹۵/۰۲/۲۸   

ارتقای رتبه بانک کشاورزی استان از 27 به 11 در یک سال

مراسم "تودیع و معارفه" مدیران بانک کشاورزی استان امروز با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، جمعی از مقامات استانی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش نای قلم، مراسم با صحبت‌های مجری برنامه آغاز شد و او خیرمقدمی به حاضران گفت. سپس مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان با تشویق همکاران و حاضران در مراسم پشت تریبون حاضر شد و به رسم ادب از شرکت کنندگان در این مراسم تشکر کرد.

 بهزاد نیکخواه که حالا مسئولیت اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی ایران را برعهده دارد، در سخناني گزارش كوتاهي از كارهاي انجام شده در مدت یک سال گذشته داد که آمارها نشان این داشت که در این مدت کم خوش درخشيده او گفت که براساس شاخص های جامع بهبود عملکرد، بانک کشاورزی استان از رتبه 27 کشوری در سال 93 به رتبه 11 در سال 94 ارتقا یافته است.

نیکخواه به این نیز اشاره کرد که تبیین فلسفه وجودی فعالیت ها از منظر تولید ثروت، توجه به توسعه پایدار و ایفای مسئولیت های اجتماعی از دستورالعمل های اصلی کار بوده و اینکه فلسفه وجودی کار را تبیین، نهادینه و منتقل کنیم.

او میزان وصول مطالبات را نیز اعلام کرد و گفت که سال گذشته هفت هزار و 500 میلیارد ریال از قدر مطلق مطالبات با رشد 18 درصدی وصول شده است و مطالبات از طبقه غیرجاری   16 رصد کاهش دارد که آذربایجان غربی از این لحاظ جزو استان های سرآمد کشور محسوب می شود.

نیکخواه همچنین از کاهش ریسک اعتباری خبر داد و گفت که مدیریت بانک کشاورزی استان با 4.45 درصد کاهش ریسک اعتباری را در سال گذشته تجربه کرد.

اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه انسانی بخش دیگری از صحبت‌های مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان بود، او تصریح کرد که اقدامات صورت گرفته مبتنی بر تواناسازی بوده و اینکه بتوانیم از طریق ارتباط مستقیم با همکاران بتوانیم روابط فردی را بهبود بخشیم و اصل شایسته سالاری را نهادیه کنیم، در عین حال ارتقای دانش حرفه ای در کنار فراهم ساختن شرایط برای کسب آکادمیک هم در دستور کار بود.

او به پروژه های انجام گرفته نیز اشاره و اظهار کرد که در یک سال گذشته 14 شعبه با کیفیت عالی بازسازی و سه باجه در مناطق روستایی و مرزی افتتاح شده است.

ارتقای همکاران در حوزه روابط عمومی بحث دیگری بود که به آن اشاره شد و اینکه به واسطه فعالیت خوب این حوزه از جمله در برگزاری نشست های تخصصی با گروه های و تعامل با رسانه های جمعی هدف تصویر ذهنی مردم نسبت به بانک کشاورزی بهبود یافته است و این مهم در نظرات نهادهای نظارتی و حکومتی نمود دارد و مجموع این اقدامات منجر به این شده است که جایگاه مناسبی را در سیستم بانکی استان احراز کنیم.

نیکخواه سپس سخنان خود را بیان این مطالب پایان برد: محور همه اقدامات ما تفکر عقلانی و اقدام اخلاقی و رویکرد ما تفکر ملی و اقدام منطقه ای بود برای اینکه استان آذربایجان غربی را توسعه دهیم، هدف ما ایجاد امنیت غذایی، تولید ثروت و مبارزه با فقر با محور توسعه پایدار ضمن توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی بوده است.

او سپس به رسم ادب از تمام همکاران تشکر و از اینکه نمی‌تواند اسم تک‌تک حاضران در جمع را بگوید عذرخواهی و سپس ادای دینی به آنها کرد.

در پایان مراسم، همكارانش با وي به گرمي خداحافظي كردند و هدايايي هم تدارك ديده بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا