اخبار
کد خبر : 2289 ۱۳۹۵/۰۲/۲۸   

تخصیص تسهیلات بانک کشاورزی هدفمند می شود

بهنام شهدی امروز در جلسه‌ای رسمی، سکان بانک کشاورزی آذربایجان غربی را به دست گرفت.

به گزارش نای قلم، مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در "تودیع و معارفه" مدیران بانک کشاورزی استان، گفت: تخصیص تسهیلات بانک کشاورزی به دلیل کشاورزی بودن منطقه هدفمند می شود.

او اظهار کرد: 45 درصد تسهیلات به صنایع تبدیلی و تکمیلی تخصیص می یابد.

مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی استان اضافه کرد: 25 درصد تسهیلات به بخش آب کشاورزی، 10 درصد خدمات کشاورزی، 10 درصد به بازرگانی کشاورزی و 10 درصد به خارج از بخش کشاورزی تخصیص می یابد.

شهدی با بیان اینکه بررسی وضعیت موجود، تبیین وضعیت مطلوب و برنامه‌ریزی در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب، سه گام برنامه‌ریزی استراتژیک است، حمایت از صنایع کشاورزی در بخش سورتینگ و بسته بندی، فرآوری محصولات، احداث ترمینال‌های صادراتی، ناوگان حمل و نقل یخچالی و تکمیل زنجیره ارزش سیب و انگور را از اولویت برنامه‌های بانک کشاورزی آذربایجان غربی عنوان کرد.

او از برنامه ریزی در راستای ارتقای شاخص های عملکردی خبر داد و گفت که سهم تسهیلات بانکی بخش کشاورزی در بانک کشاورزی مدیریت آذربایجان غربی سال گذشته 51 درصد بود که طبق برنامه پنج ساله تدوین شده تلاش بر این است سهم تسهیلات بانکی بخش کشاورزی در بانک کشاورزی مدیریت استان را به 75 درصد در سال 99 برسانیم.

مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی همچنین از کاهش ریسک اعتباری خبر داد و گفت: برای نخستین بار ریسک اعتباری در سال گذشته تک رقمی شده است که کاهش ریسک اعتباری به زیر پنج درصد در سال 95 جزو برنامه‌های بانک کشاورزی آذربایجان غربی است.

در این مراسم از زحمات بهزاد نیکخواه قدردانی و بهنام شهدی به عنوان مدیر بانک کشاورزی استان معرفی شد، شهدی به مدت پنج سال مسئول اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی آذربایجان غربی بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا