اخبار
کد خبر : 2285 ۱۳۹۵/۰۲/۲۷   

طرح تفصيلي؛ پايه توسعه باغ شهر اروميه

مناطق يك و دو طرح تفصيلي شهر اروميه در كميسيون ماده پنج استان به تصويب رسيده و سه منطقه از نواحي پنجگانه در كميته هاي فني و كارشناسي بررسي مي شود.

به گزارش نای قلم، مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در مراسم توديع و معارفه مدير معماري و شهرسازي اداره كل راه و شهرسازي استان اظهار كرد: طرح تفصيلي؛ پايه هاي توسعه باغ شهر اروميه را پي ريزي كرده و نياز هاي حال و آتيه شهر در اين طرح گنجانده شده است.

داريوش نصر با بيان اينكه مطالعات طرح تفصيلي شهر اروميه با هدف تنظيم برنامه هاي معماري و شهرسازي در شهر اروميه انجام شده، افزود: مناطق يك و دو طرح تفصيلي شهر اروميه در كميسيون ماده پنج استان به تصويب رسيده و سه منطقه از نواحي پنجگانه در كميته هاي فني و كارشناسي بررسي مي شود.

وي از قانون مداري و رعايت نظم در حوزه مديريت معماري و شهرسازي اداره كل راه و شهرسازي استان ابراز رضايت كرد و گفت: خوشبختانه در حوزه مديريت معماري و شهرسازي با صداقت و شفاف كاري اهداف سازماني دنبال مي شود و كمترين مشكلات و معضلات را در اين حوزه شاهد هستيم.

مطالعات طرح تفصيلي اروميه از سال 91 آغاز شده و در اين طرح نياز هاي اجتماعي ، اقتصادي، فرهنگي و شهر سازي و تامين سرانه فضاي شهري با كاربري هاي مختلف تامين و مطالعه مي شود و همچنين در اين طرح وضعيت توسعه شبكه معابر شهري بر حسب سطح سرانه مطالعه و در قالب يك سند با چشم انداز ده ساله به امضاي مسئولان شهر در كميسيون ماده پنج رسيده و پس از آن در شوراي عالي شهر سازي و معماري به تصويب مي رسد.

مدير كل راه و شهرسازي استان در جمع مديران حراست و توسعه منابع و كاركنان مديريت معماري و شهرسازي اين اداره كل ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي محمدعلي پورعلي ؛ مديرسابق معماري و شهرسازي اداره كل راه و شهرسازي استان، نادر اكبريان را به عنوان سرپرست جديد مديريت معماري و شهرسازي اداره كل راه و شهرسازي استان معرفي كرد.

در حال حاضر محمد علي پورعلي به عنوان مدير املاك و حقوقي اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي فعاليت دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا