اخبار
کد خبر : 2279 ۱۳۹۵/۰۲/۲۶   

۲۴۴ هزار پورت منصوبه در آذربایجان غربی وجود دارد

مديرعامل شركت مخابرات آذربایجان غربی گفت: ۲۴۴ هزار پورت منصوبه در حوزه اينترنت پرسرعت در استان وجود دارد که اكثريت آن ها واگذار شده است. 

به گزارش نای قلم، بهمن اسمعيل زاده در گفت و گویی اظهار کرد: در شرایط حاضر۵۰۰ روستاي استان از اينترنت پرسرعت بهره مي برند و ۵۰۰ روستای اقماري دیگر امسال اضافه می شود.

وی سیاست کلی شركت مخابرات در بخش تلفن ثابت را نیز حرکت به سوی IPbase و شبكه دسترسي و اكسس اعلام و اظهار امیدواری کرد امسال با اجرای پروژه کوثر بتوانیم لذت کیفیت در خدمات را به مردم استان بچشانیم و مسئولیت و وظیفه‌ای که در قبال مردم داریم به نحو احسن اجرا کنیم و حداکثر خدمات را به مردم ارائه دهیم.

اسمعیل زاده با اشاره به اینکه در طول سه سال اخیر ۷۵۵ کیلومتر توسعه شبکه داشتیم، گفت: با تمام افتخار باید اعلام کنم تمام درآمد مخابرات در خود استان هزینه می شود.

وی اضافه کرد: در حوزه ارتباطات سيار در سال گذشته ۲۰۳ سايت را به امكانات ۳G و ۱۱ سايت را به LTE مجهز کرده ایم و براي سال جاري هم برنامه ريزي لازم را انجام داده ايم تا به صورت فراگيري ۳G در استان به بهره برداري برسد.

مديرعامل شركت مخابرات استان اضافه کرد: مخابرات استان سال گذشته رتبه نخست کشوری را در حوزه مشتريان تجاري کسب کرده است و بر آن هستیم تا در حوزه سرویس دادن و بهبود کیفیت هم اول باشیم.

وی پس از تشریح فعالیت ها وعملکرد شرکت مخابرات استان در حوزه های مختلف، توسعه پهناي باند را يكي از مسائل اساسي شركت مخابرات نام برده  یکی از اهداف كلان شرکت مخابرات بعد از خصوصی سازی را افزایش بهره وری و رضایت مشتریان دانست و تصریح کرد: تمام تلاش شرکت مخابرات استان و همکارانم را در راستای ارائه سرویس های بهتر و در شان مردم استانمان  به کار بستیم و در راستای سربلندی وسرافرازی استان و کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم كرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا