اخبار
کد خبر : 2271 ۱۳۹۵/۰۲/۲۵   

معرفی برندگان جشنواره وفاداری بهار تا بهاران مخابرات آذربایجان غربی

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: بر اساس نتایج  قرعه کشی جشنواره وفاداری بهار تا بهاران خانم خلیلی از خوی ، خانم اخلاقی از ارومیه و آقای بیات از چالدران به عنوان برندگان جشنواره مشتریان وفادار شرکت مخابرات ایران معرفی شدند.

به گزارش نای قلم، علی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان غربی در این حوزه جزو پرشانس ترین جوایز مخابراتی بوده است.

وی افزود: جشنواره وفاداری بهار تا بهاران به منظور قدردانی از وفاداری مشتریان شرکت مخابرات ایران برگزار می شود.

علی نژاد اضافه کرد: این جشنواره با حضور تمام مشترکان فعلی اینترنت مخابرات اعم از خانگی، بنگاه های کوچک و متوسط برگزار می شود و در خلال برگزاری جشنواره، مشترکان جدید اینترنت مخابرات نیز در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

وی یادآور شد: مشتریان فعال کنونی شرکت و نیز مشتریانی که در بازه زمانی برگزاری جشنواره به فهرست مشتریان اضافه شده و تا زمان برگزاری هر یک از قرعه کشی ها، اشتراک خود را حفظ نمایند؛ در قرعه کشی های برنامه ریزی شده این کمپین شرکت داده می شوند.

گفتنی است جشنواره مشتریان وفادار ADSL2+ شرکت مخابرات ایران، به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود، همزمان با بهار انقلاب در سال 1394 آغاز شده و با گذر از بهار طبیعت تا بهار قرآن (روز عید سعید فطر) در سال 1395 ادامه یافته و هر سه‌شنبه، به قید قرعه، 2 جایزه 250 میلیون ریالی و 50 جایزه 5 میلیون ریالی به برندگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا