اخبار
کد خبر : 227 ۱۳۹۴/۰۴/۲۳   

تشكيل کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنای آذربایجان غربی

نخستین جلسه کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنای استان آذربایجان غربی با حضور دبیر هیات امنای استان، رئیس دبیرخانه استان و اعضای این کمیته به میزبانی واحد ارومیه برگزار شد.

به گزارش ناي قلم، رئیس دانشگاه آزاد واحد ارومیه در اين جلسه اهداف، وظایف و اختیارات این کمیته بر اساس آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوط به آن را تشريح و گزارشی اجمالی از مصوبات هفت جلسه برگزار شده هیات امنای استان و توضیحات ضروری آنها را ارائه کرد.

دکتر عزیز جوانپور با توجه به وظایف صریح گفته شده در آئین‌نامه هیات امنا گفت: انتظار می‌رود کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیأت امنا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مفاد بخشنامه‌های صادره، با استفاده از روش‌های قانونی، علمی، صحیح و بهینه و با رعایت اخلاق اسلامی و با بررسی اسناد و مدارک و در صورت لزوم مراجعه حضوری، گزارش‌های دوره‌ای مورد نظر هیأت امنا را به صورت مکتوب تهیه کرده و رئیس کمیته نیز موظف است گزارش‌ها را در جلسات هیأت امنا طرح کند.

دبیر هیات امنای استان آذربایجان غربی، تشکیل و آغاز به کار این کمیته در استان را گامی موثر در راستای اجرای دقیق، صحیح و سریع مصوبات هیات امنا برشمرد و برای اعضاي آن آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

در این جلسه دکتر میرمحمد کاشف عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه و سرپرست دانشگاه بین‌المللی پردیس ارومیه با رای و نظر اکثریت قاطع اعضاء به عنوان رئیس کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیات امنای استان آذربایجان غربی انتخاب و معرفی شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا