Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2263 ۱۳۹۵/۰۲/۲۵   

همایش طلاق فرصتی برای مشارکت نخبگان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

 مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی برگزاری همایش ملی طلاق در ارومیه را فرصتی ارزنده برای مشارکت نخبگان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: 30 اردیبهشت شاهد حضور پررنگ نخبگان و فرهیختگان در رابطه با پدیده طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی در حال صعود در جامعه خواهیم بود.

به گزارش نای قلم، سعید فریور در نشست خبری به منظور تبیین همایش ملی طلاق در ارومیه استقابل کارشناسان و نخبگان را از این همایش مطلوب و غیرقابل تصور عنوان کرد و افزود: ارسال 286 مقاله  به این همایش گویای این امر است.

وی با تقدیر از مشارکت نخبگان و محققان برای حضور در این همایش تصریح کرد: در روز همایش 20 مقاله برتر قرائت، 65 مقاله به صورت چکیده چاپ، 87 مقاله به شکل پوستر ارائه می شوند.

فریور ابراز امیدواری کرد تا نتایج به دست آمده از این همایش منجر به ایجاد حساسیت لازم در جامعه و از آن سو کاهش روند طلاق در جامعه شود. در حوزه اجرایی بیش از پیش شاهد باشیم.

همدلی و هماهنگی رمز غلبه بر آسیبهای اجتماعی

 معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی به اندازه کافی قوانین متقنی در کشور وجود دارد، اظهار داشت: همدلی و هماهنگی بین بخشی رمز غلبه بر آسیب های اجتماعی است.

زرین تاج علیزادگان تصریح کرد: همایش ملی طلاق با رایزنی های فراوان و با توجه به سیر صعودی طلاق در کشور به میزبانی ارومیه در 30 اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش ملی که با حضور مهمانان و کارشناسان کشوری برگزار می‌شود سبک زندگی و طلاق، آموزه‌های دینی و طلاق، سلامت روان و طلاق، آسیب‌های اجتماعی و طلاق، شبکه‌های مجازی و طلاق نیز در قالب مقالات مختلف مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرد.

علیزادگان با تقدیر از همکاری خوب ارگان های استانی و بهزیستی کشور در برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: امید داریم تا این وفاق و همدلی را در حوزه اجرایی بیش از پیش شاهد باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا