اخبار
کد خبر : 2258 ۱۳۹۵/۰۲/۲۴   

دوقطعه از آزادراه اروميه - تبريز امسال به بهره برداری می رسد

معاون ساخت و توسعه آزادراه هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي گفت: دوقطعه از آزادراه اروميه - تبريز تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد.

به گزارش نای قلم، سيد حسين ميرشفيع در بازديد از آزاد راه اروميه – تبريز اظهار کرد: به زودي اجراي پروژه آزاد راه تبريز - مرند - بازرگان كه توسط سرمايه گذار خارجي در مرحله اجراي قرارداد است، آغاز می شود.

 وي در عین حال افزود: راه هاي دسترسي آذربايجان غربي نسبت به ديگر استان هاي كشور در سطح ضعيفي است و همچنين مجموع تواني كه در بخش هاي مختلف وزارت راه و شهرسازي به كار گرفته شده است اعم از راه هاي روستايي، راه هاي ارتباطي مرزهاي منطقه اذربايجان غربي پايين تر از متوسط كشوري است كه اين امر با سرمايه گذاري ويژه اي كه در نظر گرفته شده است برطرف می شود.

ميرشفيع در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تا پايان سال جاري ۱۲۰ كيلومتر آزاد راه در سطح كشور به بهره برداري مي رسد .

 وی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ كيلومتر ازادراه در سطح كشور وجود دارد ‌كه يك هزار و ۲۰۰ كيلومتر ديگر نيز در دست احداث است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي خاطر نشان كرد: از يك هزار و ۲۰۰ كيلومتر آزادراه در دست اجرا، ۱۲۰ كيلومتر تا پايان سال جاري به بهره برداري مي رسد .

ميرشفيع گفت: براي اجراي ۱۲۰ كيلومتر آزادراه، يك هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان برآورد هزينه شده است.

وي افزود: امسال با توجه به تغييراتي در آيين نامه، جلب مشاركت سرمايه گذاران داده شده است و با توجه به شرايط اقتصادي موجود استقبال خوبي در زمينه اجراي آزاد راه ها به صورت مشاركتي توسط سرمايه گذاران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا