اخبار
کد خبر : 2256 ۱۳۹۵/۰۲/۲۴   

دوچرخه سوار آمریکایی فاتح مرحله اول شد

مرحله نخست سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان ساعت 10 صبح امروز در شهر تبریز آغاز شد.

در این مرحله 123 دوچرخه سوار از 17 تیم خارجی از کشورهای آمریکا، اتریش، آلمان، هلند، کویت، قزاقستان، سوریه، هنگ کنگ، چین، مغولستان، مالزی، چین تایپه، استرالیا و ژاپن و چهار تیم داخلی آذربایجان غربی به عنوان تیم ملی، شهرداری تبریز، پتروشیمی تبریز وپیشگامان کویر یزد مسیر 164 کیلومتری تبریز تا ارومیه را رکاب زدند.

در پایان و پس از سه ساعت 47 دقیقه 27 ثانیه و 15 صدم ثانیه کانی یر مک کاچن دوچرخه سوار تیم المنت آمریکا در سکوی نخست ایستاد.

صمدپور سیدی از تیم شهرداری تبریز با زمان سه ساعت 47 دقیقه 27 ثانیه و 47 صدم ثانیه دوم شد و احد کاظمی از تیم شهرداری تبریز هم با زمان سه ساعت 47 دقیقه 27 ثانیه و 81 صدم ثانیه سوم شد.

در هر مرحله به نفرات اول تا بیستم و دارندگان پیراهن های کوهستان، انفرادی، امتیازی و آسیایی جوایز نقدی به مبلغ 9 هزار دلار آمریکا اعطا می شود. جمع کل جوایز نقدی این دوره از رقابت ها 110 هزار دلار آمریکاست.

لازم به ذکر است که پیراهن طلایی (مجموع انفرادی) به کانر مک‌کاچن، پیراهن سبز (امتیازی) مجدداً به کانر مک‌کاچن و پیراهن سفید ( بهترین رکابزن آسیا) به احد کاظمی از شهرداری تبریز تعلق گرفت.

مرحله دوم سی یکمین دوره بین المللی دوچرخه سواری ایران –دور آذربایجان فردا ساعت 9:30 دقیقه از میدان انقلاب ارومیه آغاز میشود و دوچرخه سواران طولانی ترین مسیر این قسمت بین ارومیه تا منطقه آزاد تجاری ارس در جلفا را به مسافت 210 کیلومتر رکاب می زنند.

مرحله سوم در مسیر منطقه ازاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 139.9 کیلومتر برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم (27 اردیبهشت) تور سی و یکم مسیر تبریز به سرعین را به مسافت 198.2 را رکاب می زنند و وارد استان اردبیل و در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند به مسافت 180.7 برگزار می شود.

مرحله نهایی و ششم نیز 29 اردیبهشت در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا