اخبار
کد خبر : 2254 ۱۳۹۵/۰۲/۲۲   

محدودیت ترافیکی در آذربایجان غربی اعمال می شود

سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 24 الی 29 اردیبهشت ماه در مجموع 1004.6 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استان های آذربایجان غربی ، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 162.4 کیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه ازاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 139.9 کیلومتر برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم (27 اردیبهشت) تور سی و یکم مسیر تبریز به سرعین را به مسافت 198.2 را رکاب می زنند و وارد استان اردبیل و در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند به مسافت 180.7 برگزار می شود.

مرحله نهایی و ششم نیز 29 اردیبهشت در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار می شود.

در راستای بهتر برگزار شدن تور دوچرخه سواری، فرماندهی انتظامی استان در محورهای شمالی و مرکز استان محدودیت ترافیکی اعمال می کند.

در این اطلاعیه آمده است: در 24 اردیبهشت ماه که حرکت از تبریز به سمت ارومیه خواهد بود، در جاده شهید کلانتری محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

این اطلاعیه افزوده است: در مرحله دوم دوچرخه‌سواران مسیر ارومیه به جلفا را طی می کنند که مسیر خروج از ارومیه، جاده سلماس، کمربندی سلماس، کمربندی خوی و سه راهی ماکو به طرف جلفا خواهد بود و در این مسیر نیز محدودیت ترافیکی را شاهد خواهیم بود.

در این اطلاعیه از رانندگان درخواست شده است از شتاب بی‌مورد پرهیز و سفرهای غیرضروری در ایام فوق خودداری کنند، همچنین به توصیه‌های عوامل پلیس راه استان با دقت جامه عمل بپوشانند.

همچنین در صورت رویارویی با تیم های پیشرو پلیس راه در ابتدای کاروان تور دوچرخه سواری، در اسرع وقت از سطح محور خارج و در حاشیه راه و پارکینگ‌های مناسب توقف کنند.

 انتهای پیام/  


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا