اخبار
کد خبر : 2218 ۱۳۹۵/۰۲/۱۸   

20 جواز صنعتی در استان آذربایجان غربی صادر شد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: فروردین امسال 20 جواز صنعتی در استان آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش نای قلم، معصوم علی اکبری با اشاره به عمده فعالیت ها و عملکرد معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در فروردین 95 اظهار داشت: در این باره 20 جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری 255 هزار و 765 میلون ریال و با اشتغال 257 نفر صادر شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن سه جواز طرح توسعه و 9 پروانه بهره برداری با اشتغال 73 نفر نیز در فروردین امسال صادر شد.

وی افزود: معرفی باقیمانده 29 طرح با اعتبار 147 میلیارد ریال به بانک صادرات از محل اعتبارات طرح اعطای کمک های فنی و اعتباری به صنایع به منظور افزایش توان پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از منابع داخلی بانک ها و تامین یارانه سود و کارمزد تسهیلات که در دست بررسی است از سایر اقدامات این معاونت در فروردین امسال بود.

علی اکبری تصریح کرد: امسال پیرو جلسات استانداری در خصوص منابع صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک ملی فهرست 194 طرح با 310 میلیارد ریال به منظور بررسی به بانک مذکور معرفی شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: بررسی و پیگیری دستورالعمل های حمایتی و تامین سرمایه در گردش ابلاغی بانک مرکزی و اطلاع رسانی به واحدهای صنعتی، تشکل ها و اعضای کارگروه تسهیل نیز امسال در این معاونت پیگیری شد.

وی افزود: علاوه بر آن صدور تعداد فقره معافیت گمرکی و مجوز ورود ماشین آلات و تجهیزات و نیز معافیت گمرکی ورود لوازم، قطعات و مواد اولیه مصرفی مورد نیاز واحدهای صنعتی موضوع ماده 121 قانون امور گمرکی نیز امسال انجام شود.

 علی اکبری گفت: در سال 95 صندوق های حمایت، از جمله صندوق توسعه صنایع الکترونیک در استان آذربایجان غربی بررسی و شناسایی شد.

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بررسی و صدور پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور به تعداد شش فقره و نظارت بر واحدهای موجود، بررسی و تایید درخواست های سوخت واحدهای صنعتی و معدنی و نیز پیگیری مصوبات و دستورالعمل های مربوطه در زمینه سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی از جمله واحدهای آجرسازی و ایزوگام از سایر اقدامات این معاونت بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا