Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2214 ۱۳۹۵/۰۲/۱۸   

اخبار کوتاه شهرستان ها

اثر مربی کانون در ترکیه شایسته تقدیر شد

اثر مربی کانون مهاباد در ششمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی تئاتر کردی عبدالرحیم رحمی‌ حکاری دیاربکر ترکیه شایسته تقدیر شد.

به گزارش نای قلم، نمایشنامه زبان حیوانات نوشته شادی پاکزاد مربی فرهنگی کانون شماره 2 مهاباد در ششمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی تئاتر کردی عبدالرحیم رحمی‌ حکاری در شهر دیاربکر ترکیه شایسته تقدیر شناخته شد. 

در این مسابقه نمایشنامه‌نویسی، 3نمایشنامه برگزیده اول( لوح تقدیر و جایزه نقدی معادل ١٠٥٠ دلار) 4 نمایشنامه تقدیری(  لوح تقدیر و جایزه ی نقدی 500 لیره ترکیه) و 12 نمایشنامه شایسته تقدیر شدند.

شایان ذکر است تئاتر شهرآمد (دیاربکر) با همکاری شهرداری دیاربکر، ششمین مسابقه نمایشنامه‌نویسی تئاتر کردی عبدالرحیم رحمی حکاری با هدف پیشرفت نمایشنامه‌نویسی و همچنین برای تشویق نویسندگان جوان به سوی نمایشنامه‌نویسی را برگزار کرد

سقوط خودرو به دره در محور مهاباد ـ سردشت

سقوط يك دستگاه خودروي پرايد به داخل دره در محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربايجان غربي يك كشته و دو نفر زخمي برجاي گذاشت.

 فرمانده پليس راه سردشت گفت: در اين حادثه كه عصر روز جمعه در گردنه جواله رشان در محور مهاباد به سردشت به وقوع پيوست، راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد و دو سرنشين ديگر آن به شدت زخمي شدند كه بلافاصله توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان انتقال داده شدند.

سرگرد محمدحسن عليزاده افزود: اين حادثه به علت سرعت زياد اين خودرو به وقوع پيوست كه در اثر آن خودرو واژگون شده و به دره سقوط كرد.

وي اضافه كرد: حال عمومي دو سرنشين مجروح اين حادثه كه به بيمارستان امام خميني(ره) مهاباد انتقال يافتند، رضايت بخش اعلام شده است.

به گزارش ايرنا، محور مهاباد به سردشت به طول 125 كيلومتر كه در يك منطقه كوهستاني واقع شده است، يكي از محورهاي حادثه خيز آذربايجان غربي به شمار مي رود كه سالانه شماري از مردم بر اثر تصادفات رانندگي در اين محور جان خود را از دست مي دهند.

كشف جسد يك جوان 34 ساله در زرينه رود مياندوآب

رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرستان مياندوآب گفت: با تلاش ماموران آتش نشاني و نيرو هاي امدادي جسد يك جوان 34 ساله مياندوآبي كه در داخل زرينه رود كشف شده بود، از آب بيرون كشيده شد.

يادگار لندنيان افزود: در پي كسب خبري مبني بر وجود جسد يك فرد غرق شده در رودخانه زرينه رود مياندوآب، نيروهاي سازمان آتش نشاني بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: با حضور ماموران اين سازمان، هلال احمر و نيروي انتظامي جسد كشف شده از آب بيرون كشيده شد.

لندنيان با بيان اينكه عمليات شناسائي اين جسد انجام شده است، گفت: علت غرق شدن اين فرد توسط پزشك قانوني در دست بررسي است.

وي به مردم توصيه كرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت جريان آب رودخانه ها، هنگام مراجعه به ساحل به ويژه سواحل زرينه رود و سيمينه رود از شنا كردن و يا نزديك شدن به آب جدا خودداري كنند.

به گزارش ايرنا، از ابتداي سال جاري اين سومين قرباني زرينه رود مياندوآب است كه دو نفر آنها متعلق به شهرستان مياندوآب و يك نفر هم مربوط به شهرستان شاهين دژ بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا