اخبار
کد خبر : 2198 ۱۳۹۵/۰۲/۱۴   

پیروزی اصلاحات و حامیان دولت در آذربایجان غربی

رئیس حزب ندای ایرانیان آذربایجان غربی گفت: جریان اصلاحات و حامیان دولت در آذربایجان غربی پیروز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش نای قلم، افشین معینی صدر امروز در نشست فعالان اصلاح طلب که با حضور رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در شهرستان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از 12 منتخب مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی، هفت نفر اصلاح طلب و حامی دولت، دو نفر مستقل و سه نفر از جریان اصولگرا هستند.

وی افزود: طبق آمار موجود، مردم آذربایجان غربی در انتخابات های ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی به کاندیداهای اصلاح طلب رای داده اند به طوری که این استان جزو سه استان اصلاح طلب در کشور معرفی شده است.

معینی صدر با بیان اینکه در آذربایجان غربی 18 تشکل اصلاح طلب و شورای راهبردی اصلاح طلبان فعالیت دارند، افزود: تعامل و همکاری خوبی بین جریانات سیاسی در استان وجود دارد.

رئیس حزب ندای ایرانیان آذربایجان غربی سپس به وضعیت سیاسی استان اشاره و تصریح کرد: اتخاذ رویکرد اعتدال گرایانه معطوف به هدف ایجاد امید در آحاد مردم نسبت به پیشرفت و آینده کشور که مستلزم ایجاد تغییرات در سیاست های داخلی و خارجی از سوی دولت یازدهم بود؛ افزایش روحیه امیدواری و نشاط در فضای عمومی جامعه را به دنبال داشته است و مردم روز به روز با اجرای سیاست ها و برنامه های دولت امیدوار به حل مشکلات به ارث برده از دولت پیشین به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، پایان دادن به وضعیت نامطلوب در تمام بخش ها به ویژه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و سیاست خارجی از عمده مطالبات مردمی از دولت جدید بود، تصریح کرد: مدیریت سیاسی استان به تاسی از سیاست های رئیس جمهور با اعتقاد راسخ به موضوع رویکرد اصلی خود در تمام برنامه های کاری را پرداختن به موضوع کار در حوزه های اشتغال، سرمایه گذاری، رونق فضای کسب و کار به طور عام در حوزه اقتصاد متمرکز کرده است تا بتواند به پشتوانه حمایت های مردم و کاهش چالش های بین المللی درصدد تامین مطالبات مشروع ملت باشد و در دیگر حوزه ها نیز به دور از پرداختن به هرگونه مسائل حاشیه ای و تنش زا برنامه های کاری را با محوریت قانون به پیش می برد.

 

نشست فعالان اصلاح طلب با رئیس حزب ندای ایرانیان امروز در محل خانه جوان ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/

 

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا