اخبار
کد خبر : 2195 ۱۳۹۵/۰۲/۱۳   

اخبار انتظامي آذربايجان غربي

توقيف سواري پژو 405 با بيش از 51 ميليون ريال خلافي

رئيس راهور آذربايجان غربي گفت: در راستاي اجراي ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ماموران پليس راهور ماكو حين گشت‌زني در سطح شهر، يك دستگاه سواري پژو 405 را به علت ارتكاب تخلفات رانندگي متوقف كردند.

سرهنگ علي سعيدي در گفت‌وگويي اظهار كرد: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد كه داراي مبلغ 51 ميليون و 170 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است.

با روشن شدن اين امر خودرو به منظور پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد.

خودروي حامل كالاي قاچاق ميلياردي به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي اروميه گفت: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي شهيد كلانتر حين گشت‌زني در محور اروميه – تبريز يك دستگاه كاميون را به ظن حمل كالاي قاچاق توقيف كردند.

به گزارش ناي قلم، سرهنگ حسين صمدپور در گفت‌وگويي اظهار كرد: در بازرسي از كاميون توقيفي يك هزار و 170 عدد ظروف آشپزخانه خارجي كشف شد.

برابر اعلام كارشناسان مربوطه ارزش كالاهاي مكشوفه يك ميليارد و 370 ميليون رسال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي اروميه تصريح كرد: در اين رابطه يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

دستگيري سارق حرفه‌اي با 22 فقره سرقت در اروميه

صمدپور همچنين اظهار كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت ساختمان‌هاي نيمه‌كاره در اروميه رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند سارق را شناسايي كنند.

در استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شد كه متهم مذكور از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم ماموران به صورت نامحسوس وي را تحت نظر قرار داده و موفق شدند آنها را شب گذشته حين سرقت دستگير كنند.

صموپور در ادامه با بيان اينكه متهم در بازجويي‌هاي پليسي به 22 فقره سرقت ساختمان‌هاي نيمه‌كاره در شهرستان اعتراف كرد، افزود: در اين راستا يك متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

فرمانده انتظامي اروميه ضمن هشدار در خصوص عواقب عدم استفاده از نگهبان و همچنين دوربين در محل ساخت و سازها خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه محل‌هاي سرقت در حاشيه شهر بوده و اماكن فاقد نگهبان مي‌باشد لذا اين اماكن نسبت به تعرض سارقين آسيب‌پذير بوده و از شهروندان خواستاريم با انجام اقدامات امنيتي از وقوع اين گونه سرقت‌ها پيشگيري به عمل آورند.

كشف 2 كيلوگرم حشيش در زير صندلي‌هاي وانت‌پيكان

فرمانده انتظامي سلماس گفت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سلماس، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسين رمزي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس محل فعاليت متهم شناسايي و پس از كسب مجوز قضايي مورد بازرسي قرار گرفت.

وي اظهار كرد: در بازرسي از خودروي پيكان وانت پارك شده در محل در مجموع دو كيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش كه به طرز ماهرانه‌اي در زير صندلي‌ها جاسازي شده بود، كشف شد.

اين مقام انتظامي اظهار كرد: در اين راستا يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضايي شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا