اخبار
کد خبر : 2192 ۱۳۹۵/۰۲/۱۲   

تجلیل از 3 هزار و 308 معلم منتخب در سطح مدارس آذربایجان غربی

امروز 12 اردیبهشت‌ماه روز معلم در تقویم کشور ثبت شده، روزی برای یادآوری آنچه که آموختیم و آن کسان که به ما آموختند.

به گزارش نای قلم، نشست مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با خبرنگاران امروز به مناسبت بزرگداشت روز معلم در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

فریدون سیدمصطفوی بخش آغازین سخنان خود را به تشریح برنامه های هفته معلم اختصاص داد و دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، بیماران و پیشکسوتان فرهنگی، تجلیل از معلمان منتخب در سطح مدارس و مناطق، غبارروبی مزار شهدا، برگزاري نمايشگاه هاي متعدد فرهنگي و هنري، افتتاح بازي هاي بومي و محلي استان و برنامه هاي ورزشي و تفريحي را از مهمترین برنامه های هفته معلم در سال جاری عنوان کرد.

او با اشاره به تجلیل از معلمان منتخب در سطح مدارس و مناطق، روند انتخاب معلمان را توضیح داد و اظهار کرد که روند انتخاب معلمان منتخب در سال جاری در مقایسه با سال های گذشته تغییر کرده و از امسال طبق سند تحول بنیادی آموزش و پرورش اقدام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در این روش معیارهای کمی و کیفی معلمان مورد توجه قرار می گیرد، گزينش معلمان منتخب با همكاري مستقيم مدارس انجام می شود و جنبه مادي در تجليل مد نظر نيست، این درحالیست که در سال های گذشته معلمان طبق اصول و روش‌های شورای دبیران آموزش و پرورش و سوابق و فعالیت‌هایی که در مدارس داشتند مورد ارزیابی قرار می گرفتند و به عنوان معلمان نمونه انتخاب می شدند.

وی تصریح کرد: توجه به معیارهای کمی و کیفی انتخاب معلم منتخب، رضایت عموم معلمان را به دنبال دارد چرا که در سال های گذشته تنها درصد اندکی از معلمان استان در فرآیند انتخاب معلم نمونه قرار می گرفتند اما امسال تمام معلمان استان در فرآیند انتخاب معلمان منتخب قرار گرفته اند.

به گفته سیدمصطفوی امسال سه هزار و 308 معلم با نظر شورای دبیران مدارس، مدیران مدارس، انجمن اولیا و مربیان به عنوان معلمان منتخب مدارس در استان انتخاب شدند که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از اين تعداد 498 نفر معلم منتخب منطقه اي و 26 نفر معلم منتخب استاني هستند، اظهار کرد: روز 13 اردیبهشت ماه به صورت نمادین از تعداد 578 معلم منتخب منطقه ای مناطق آموزشی 24 گانه آذربایجان غربی در سراسر استان تجلیل می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا