Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2189 ۱۳۹۵/۰۲/۱۲   

فرهنگ کار عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی با صدور پیامی روز کارگر و معلم را تبریک گفت.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در پیام خود آورده است: کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گیری تمدن های بشری، ناشی و متاثر از تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر انسان ها معنی و مفهومی خاص پیدا کرده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور، نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ای در این عرصه دارد.

این پیام افزوده است: فرهنگ کار عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهرگستر اسلام در روند زندگی انسان ها بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن و صبور ایران اسلامی فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تاسی از پیامبر اعظم (ص) زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم. در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام برمی دارند، کارگران در سنگر کار و تولید با صبر، ایثار، استقامت و اعتقادی راسخ سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

اینجانب ضمن تقدیر از کارگران متعهد و پرتلاش استان آذربایجان غربی این روز خجسته را به یکایک آنان تبریک عرض نموده توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

معلم چراغ گیتی فروز و شمع علم افروز آفرینش است

فرمانده نیروی انتظامی استان در پیام دیگری معلم را چراغ گیتی فروز و شمع عالم افروز آفرینش دانست.

در متن این پیام آمده است: بار دیگر آفتاب روشنی بخش 12 اردیبهشت از افق لاجوردین انقلاب شکوهمند اسلامی سر برزد و یاد و نام بزرگ مرد عرصه علم، اندیشه، عشق و عرفان استاد علامه شهید مرتضی مطهری را در شبستان ایران عزیز طنین انداز نمود و چه زیبا و شایسته این روز عظیم را به روز معلم که چراغ گیتی فروز و شمع عالم افروز آفرینش است؛ نامگذاری نموده اند تا هر کس با هر کلام، بیان و اقدام این رهپویان طریق انبیا را تکریم نموده و تقدیر نماید.

اینجانب نیز به سهم خویش ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی معلمان عزیز و اساتید گرانقدر، درود و سلام خود را بر روح بلند و متعالی اندیشمند برتر جهان اسلام شاگرد ممتاز مکتب امام و حوزه و دانشگاه و استاد فرهیخته معارف آفتابسان اسلامی استاد مرتضی مطهری تقدیم داشته و تلاش و ایثار معلمان و اساتید ارجمند و فرهیخته را در هاله ای از سپاس و احترام و تقدس گرامی می دارم و امیدوارم همه فرزانگان عرصه شکوهمند آموزش و پرورش و دانشگاه ها و حوزه های علمیه در مسیر پررمز و راز تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی موفق و موید باشند.

آفتاب بلند علم و عالم همواره فروزان باد...

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا