اخبار
کد خبر : 2176 ۱۳۹۵/۰۲/۱۰   

مردم همدلی و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای همدلی و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند و دشمنان را ناامید كردند.

به گزارش ناي قلم، حجت الاسلام سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه اظهار كرد: دشمنان سعي دارند در استان آذربايجان غربي با مطرح كردن قوميت و مذهب در بين مردم اين استان تفرقه بيندازند ولي اين بار نيز شكست مي خورند.

وي افزود: همه ما وظیفه داریم با جدیت در این حماسه شرکت کرده و شور خود را نشان دهیم.

قريشي با بيان اينكه حيثيت مردمي نظام جمهوري اسلامي در گرو انتخابات حضور مردم در پاي صندوق هاي راي است، اضافه كرد: ما در اين مرحله نيز وظيفه داريم با قدرت در پاي صندوق ها حاضر شويم تا افراد اصلح را انتخاب كرده و آنها را به مجلس بفرستيم.

وی بیان کرد: اتمام این حماسه با حضور در دور دوم به انجام می‌رسد و اگر فردی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نکند به این معنی است که کار خود را به پایان نرسانیده است و خداوند آن بنده‌ای را که وظیفه خود را تمام و کمال انجام می‌دهد را دوست خود قرار می‌دهد و بسیار شایسته است با حضور در پای صندوق‌های رای رضایت الهی را قرین قلوب خود سازیم.

قريشي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به هفته كار و كارگر، گفت: با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري به حمايت جدي از توليد داخلي لازم است تا مردم از كالاهايي كه مشابه آن در ايران اسلامي توليد مي شود، استفاده كنند تا براي بيكاران اشتغالزايي شود.

وي اضافه كرد: نبايد استفاده كالاهاي خارجي مشابه توليد داخل در بين مردم رايج شود و مسئولان تلاش كنند تا مردم خود به توليدات ايران اسلامي روي آورند و از كالاهاي خارجي روي برگردانند.

امام جمعه اروميه تاكيد كرد: يكي از ضروريات امروز مبارزه جدي با قاچاق كالا است لذا مسئولان بايد جلوي ورود كالاهاي قاچاق بگيرند.

وي اظهار كرد: برخي كالاي قاچاق به شكل طراحي شده و هدفدار وارد ايران مي شود و اگر جلوي آن گرفته شود، كالاهاي ايراني به راحتي به فروش مي رسد و در آن موقع نيز اشتغالزيي صورت مي گيرد.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه در بخش ديگري از سخنان خود به به برداشت غيرقانوني دو ميليارد دلار از پول‌هاي بلوكه شده ايران توسط آمريكا اشاره كرد و گفت: دشمني آمريكا با ايران تمام شدني نيست.

وي با بيان اينكه دولت آمريكا خود بايد بابت جنايت هايي كه عليه ايران انجام داده، غرامت بپردازد، افزود: آنها به جاي غرامت به مردم ايران، به فرمانده جنايتكار ناو خود مدال افتخار دادند و اين يعني خصومت آمريكا عليه ايران تمام نشدني است و بايد هوشيار باشيم و به آنچه كه مقام معظم رهبري مي گويند، عمل كنيم.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا