اخبار
کد خبر : 2174 ۱۳۹۵/۰۲/۱۰   

انتخابات مجلس یک ساعت تمدید شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: زمان برگزاری انتخابات برای اخذ رای طبق قانون 10 ساعت است که با تمدید وزارت کشور انتخابات تا ساعت 19 تمدید شد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعرفه مورد نیاز در 836 شعبه اخذ رای در آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و 200 نفر اعلام کرد و افزود: 519 شعبه ثابت و 317 شعبه به صورت سیار در حوزه های انتخابیه مذکور فرایند اخذ رای را از واجدان شرایط انجام مي‌دهند.

ستاد انتخابات استان اضافه کرد: توصیه می‌شود که واجدان شرایط رای دادن ضمن به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در همان ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر و نسبت به رای دادن و انتخاب کاندید یا کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با افرادی که در فاصله مرحله اول انتخابات که در هفتم اسفند 94 برگزار شد تا مرحله دوم انتخابات که در دهم اردیبهشت 95 برگزار می‌شود به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند نیز اظهار كرد: متولدان ماقبل 1377.2.10، در این مرحله از انتخابات می‌توانند به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت کنند.

تاكنون تكليف هفت نماينده استان در دور نخست مشخص شده و انتخاب پنج نماينده ديگر در دور دوم در سه حوزه انتخابيه اروميه(دو نماينده)، سلماس(يك نماينده) و مياندوآب ـ شاهين دژ و تكاب(دو نماينده) امروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا