اخبار
کد خبر : 2170 ۱۳۹۵/۰۲/۱۰   

دستگاه های احراز هویت در تمام شعبات اخذ رای تعبیه شده است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: دستگاه های احراز هویت برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی در این مرحله در تمام شعبات اخذ رای تعبیه شده است.

به گزارش ناي قلم، عليرضا رادفر در گفت‌وگويي اظهار كرد: اقلام و تعرفه های مورد نیاز در اختیار فرمانداری‌های سه حوزه انتخابيه قرار گرفته است.

وی افزود: امروز در دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي 10 کاندیدا در سه حوزه انتخابیه استان به رقابت می‌پردازند که از میان آن‌ها پنج نفر با انتخاب مردم راهی مجلس شورای اسلامی مي‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: 836 شعبه ثبت نام و اخذ رای در سه حوزه انتخابیه استان در نظر گرفته شده است كه 407 شعبه برای حوزه انتخابیه ارومیه، 133 شعبه برای حوزه سلماس، 153 شعبه برای میاندوآب، 75 شعبه برای شاهین دژ و 68 شعبه نیز برای تکاب است.

رادفر ادامه داد: در مجموع از کل 836 شعبه اخذ رای، 519 شعبه ثابت و 317 شعبه به صورت سیار در حوزه های انتخابیه مذکور فرایند اخذ رای را از واجدان شرایط که تعداد آن‌ها یک میلیون و 200 هزار نفر است انجام مي‌دهند.

معاون استاندار افزود: توصیه می‌شود که واجدان شرایط رای دادن ضمن به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در همان ساعات اولیه پای صندوق‌ها حاضر و نسبت به رای دادن و انتخاب کاندید یا کاندیدای مورد نظر خود اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با افرادی که در فاصله مرحله اول انتخابات که در هفتم اسفند 94 برگزار شد تا مرحله دوم انتخابات که در دهم اردیبهشت 95 برگزار می‌شود به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند نیز اظهار كرد: متولدان ماقبل 1377.2.10، در این مرحله از انتخابات می‌توانند به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت کنند.

تاكنون تكليف هفت نماينده استان در دور نخست مشخص شده و انتخاب پنج نماينده ديگر در دور دوم در سه حوزه انتخابيه اروميه(دو نماينده)، سلماس(يك نماينده) و مياندوآب ـ شاهين دژ و تكاب(دو نماينده) روز دهم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا