اخبار
کد خبر : 2166 ۱۳۹۵/۰۲/۰۹   

حضور مردم در انتخابات فردا تكميل‌كننده حماسه سياسي است

استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کننده حماسه سیاسی مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ناي قلم، قربانعلي سعادت در گفت‌وگوي خبري مردم استان به ویژه مردم حوزه های انتخابیه ارومیه، میاندوآب و سلماس را به حضور آگاهانه و پرشور در این مرحله از انتخابات دعوت كرد.

وي با اشاره به برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه، گفت: بدون شک همانگونه که مردم استان در مرحله اول حضوری گسترده در انتخابات داشتند با حضور گسترده در مرحله دوم انتخابات بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

سعادت ادامه داد: در این مرحله خواست مقام معظم رهبری و رئیس جمهور حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به فرمان رهبری لبیک خواهند گفت.

دومين مرحله دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فردا(جمعه) دهم ارديبهشت ماه در سه حوزه انتخابيه اروميه، سلماس و مياندوآب ـ شاهين دژ ـ تكاب برگزار مي شود.

در اين دوره از 10 كانديداي راه يافته، پنج نفر شامل دو نفر از اروميه، دو نفر از مياندوآب ـ شاهين دژ ـ تكاب و يك نفر از سلماس به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا