اخبار
کد خبر : 2159 ۱۳۹۵/۰۲/۰۸   

اسناد توسعه استاني در آذربايجان غربي تدوين می‌شود

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي گفت: امسال، برنامه ششم توسعه و اسناد توسعه استاني تدوين می‌شود و اين امور از اولويت هاي كاري اين سازمان تعيين شده است.

به گزارش ناي قلم، ناصر حضرتي امروز در جمع مديران و كارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي افزود: ما ناگزير به تلاش براي بهبود شاخص ها هستيم و براي نيل به اهداف سند چشم انداز در برش استاني بايد در اين راستا تمام توان خود را به كار بگيريم.

وي يكي از مهمترين برنامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي را حركت در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري به عنوان شعار سال دانست و اضافه كرد: زمينه سازي براي جلب مشاركت عمومي و خصوصي از عوامل مهم رسيدن به اين امر است.

وي از برنامه ريزي براي تشكيل كميته پژوهش در سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي خبر داد و اظهار كرد: راه اندازي اين كميته نيازمند ارائه ايده هاي خلاقانه از سوي كارشناسان، صاحبنظران و پژوهشگران توسعه از همه بخش ها و با مشاركت فعالان بخش اعم از خصوصي و دانشگاهي است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي گفت: در يك سال گذشته اقدامات خوبي در اين سازمان انجام شده و با حاكم شدن جو كارشناسي، مسير بالندگي در انجام وظايف و پيگيري مطالبات توسعه استاني را طي كرده ايم.

حضرتي تاكيد كرد: فارغ از هر گونه گرايش، مهمترين دغدغه ما توسعه استان است و اين رويه را با ايجاد فضاي مطلوب درون سازماني ادامه مي دهيم.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا