اخبار
کد خبر : 2157 ۱۳۹۵/۰۲/۰۷   

دعوت شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از مردم برای حضور در انتخابات

شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم جهت حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود، دعوت کرد.

به گزارش نای قلم، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان درحوزه های انتخابیه‌ای که تعیین سرنوشت نامزدها به دور دوم کشیده شده است، برگزارخواهد شد.

همانگونه که در بیانیه قبل بیان شد، در این مرحله از انتخابات نمایندگان نزدیک به ۲۵ درصد کرسی‌های مجلس توسط شما انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

بنابراین اهمیت آن بر مردم پوشیده نبوده، بلکه از جهاتی، درجه بالایی از اهمیت را به خود اختصاص می‌دهد زیرا می‌تواند در مدیریت مجلس پیش رو نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند.

نتیجه بخشی آراء شما در مرحله اول در گرو انتخاب مرحله دوم شما است. پس بیایید در کنار هم، همراه با مرحله دوم از گام دوم تلاش خود را به بار بنشانیم و طرحی نو دراندازیم. رای از شما، تلاش و کوشش برای ساختن ایرانی آباد و آزاد از ما و شما در کنار هم. آرزوی ما افزایش نقش تعیین‌کنندگی اکثریت است.

امروز آینده ایران چشم انتظار حضور پر شور شما است. از همه گروه‌های مرجع جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان، تشکل‌های صنفی و سایر گروه‌ها می خواهیم تا ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات با حضور حداکثری مردم یاری رسانند.

وعده ما پای صندوق‌های رای جمعه دهم اردیبهشت انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا