اخبار
کد خبر : 2155 ۱۳۹۵/۰۲/۰۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقیف خودروی سمند با بیش از 53 میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس راه ماکو – خوی در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، حین گشت زنی یک خودروی سمند را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.

به گزارش نای قلم، عباس فرمانی در گفت و گویی اظهار کرد: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای مبلغ 53 میلیون و 240 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است، با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

کشف 90 هزار نخ سیگار قاچاق در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس از کشف و ضبط 90 هزار نخ سیگار در شهرستان سلماس خبر داد.

به گزارش نای قلم، رسول موذن در گفت و گویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه پیکان وانت در محور سلماس - خوی رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

موذن اضافه کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 90 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارک های  مختلف کشف شد.

به گفته وی برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالای مکشوفه 150 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سلماس خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

توقیف محموله 10 میلیاردی طلای قاچاق در ایست و بازرسی ایواوغلی

فرمانده انتظامی خوی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را توقیف کردند.

به گزارش نای قلم، اسفندیار احمدی در گفت و گویی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار هفت کیلو و 500 گرم طلای قاچاق که به طرز ماهرانه ای در زیر صندلی جاسازی شده بود کشف شد.

به گفته وی برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

احمدی با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین ماموریت نیروی انتظامی در سال جاری به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی بسیار کارگشاست.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا