اخبار
کد خبر : 2152 ۱۳۹۵/۰۲/۰۷   

آمادگی دستگاه های اجرایی برای سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از آمادگی دستگاه های اجرایی برای سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، تقی کهوریان در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان فرصتی ارزشمند برای توسعه استان است.

 وی افزود: سفر هیئت دولت به مناطق مختلف کشور فرصتی بسیار ارزشمندی را برای رفع موانع و سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه کشور فراهم می سازد.

کهوریان همچنین با اشاره به نزدیکی زمان سفر هیئت دولت به ریاست دکتر روحانی به آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی مجموعه اقدامات و برنامه های جمع بندی شده را با وزارتخانه متبوع خود نهایی کنند.

وی افزود: در دولت یازدهم با وجود محدودیت های سنگین در تامین منابع مالی به دلیل وجود تحریم های ظالمانه با برنامه ریزی و هدایت صحیح منابع اعتباری موجود شاهد به ثمر نشستن اقداماتی در راستای رشد و تعالی کشور هستیم و در این سفر نیز با تعیین اولویت های استان در حوزه های مختلف امورعمرانی و اقتصادی شاهد ارتقای شاخص های توسعه و رونق سرمایه گذاری و تولید خواهیم بود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار افزود: برخلاف دوره های گذشته، پیش از برگزاری سفرهای استانی ریاست جمهور، در جلسات متعدد کارشناسی مسائل و مشکلات استان ها بررسی و راهکارهای مناسب برای تسهیل امور تکمیل پروژه های نیمه تمام و اقدامات تاثیرگذار در توسعه زیرساخت ها اتخاذ می شود که به همین منظور نیزازچند ماه پیش با حضور نمایندگان دولت ازمعاونت اجرایی ریاست محترم جمهوری مقدمات لازم در این خصوص انجام شده است.

کهوریان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در این فرصت باقی مانده مواردی که در بهبود شاخص ها و جبران عقب ماندگی های گذشته در استان تاثیرگذار است از وزارتخانه های متبوعه پیگیری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا